איציק שמולי הודיע: נשאר במפלגת העבודה

מי שהפסיד לעמיר פרץ בהתמודדות על ראשות המפלגה, והופעל עליו לחץ לחבור ל'מחנה הדמוקרטי' של ברק וסתיו שפיר, הודיע כי הוא נשאר במפלגתו: "לא אנטוש את הבית ברגעים קשים"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 28/07/19 17:00 כה בתמוז התשעט

איציק שמולי הודיע: נשאר במפלגת העבודה
עמיר פרץ ואיציק שמולי, צילום: תומר נויברג, פלאש 90

לפחות מישהו נשאר. ח"כ איציק שמולי, שהפסיד לעמיר פרץ בהתמודדות על ראשות מפלגת העבודה לפני כחודש, הודיע אחר הצהריים (א') כי הוא נשאר במפלגה, על אף הלחצים שהופעלו עליו לעזוב ולחבור ל'מחנה הדמוקרטי', אליו כבר עברה ח"כ סתיו שפיר.

"מפלגת העבודה היא הבית שלי", כתב שמולי בטוויטר. "וגם כשיש בו מחלוקות וויכוחים, אני נותר מחויב לו ולא אנטוש אותו ברגעים קשים. אמת, עמיר פרץ ואני עודנו חלוקים על הדרך- לא על המטרה; ניסיתי ככל יכולתי לשכנע לחיבור גדול של המפלגות, אבל היו"ר שנבחר באופן דמוקרטי סבור אחרת".

בהמשך דווח כי ‏הסיכום בין פרץ לשמולי הוא כי שמולי מצטרף להנהגת המפלגה. ומכאן והלאה המפלגה תציג שלישיית הנהגה חברתית - פרץ, לוי-אבקסיס ושמולי  – הם יוצגו יחדיו בהנהגה ובקמפיין המפלגה. נוסף על כך, שמולי יקבל את תפקיד ראש מטה ההסברה של המפלגה בבחירות הקרובות.

בשבוע שעבר פרשה ח"כ סתיו שפיר, שהפסידה גם היא בבחירות לראשות, ממפלגת העבודה, לטובת המקום השני ב'מחנה הדמוקרטי', הרשימה המשותפת של מרצ ומפלגתו של אהוד ברק. בימים האחרונים הופעלו לחצים כבדים על שמולי לחבור גם הוא לרשימה.

‏גורם בכיר בעבודה אמר לאחר הודעת שמולי ל'מעריב כי "כל ה'טרבלמייקרים' נטשו. איציק שמוליק נשאר. עכשיו נתחיל להמריא בסקרים". יו"ר המפלגה פרץ יקיים בהמשך הערב מסיבת עיתונאים משותפת עם שמולי ועם אורלי לוי, שחברה למפלגת העבודה, שם יצהירו באופן רשמי על הישארותו של שמולי.