דרמה בשמאל: מרצ וישראל דמוקרטית התאחדו. סתיו שפיר ערקה מהעבודה למקום השני ברשימה

איחוד ראשון בשמאל. ניצן הורוביץ יוביל את הרשימה המאוחדת, שפיר תוצב במקום השני, יאיר גולן בשלישי ואהוד ברק, לבקשתו, רק במקום העשירי. שם המפלגה: המחנה הדמוקרטי

חדשות כיפה משה ויסטוך, חדשות כיפה 25/07/19 07:27 כב בתמוז התשעט

דרמה בשמאל: מרצ וישראל דמוקרטית התאחדו. סתיו שפיר ערקה מהעבודה למקום השני ברשימה
שפיר עם הורוביץ וברק, צילום: דוברות

יו"ר מרצ ניצן הורוביץ, ח"כ סתיו שפיר ורה״מ לשעבר ויו״ר ׳ישראל דמוקרטית׳ אהוד ברק, הודיעו הבוקר (ה') על איחוד ויצירת מפלגה בשם המחנה הדמוקרטי, לקראת הבחירות לכנסת ה-22. 

בראש הרשימה יעמוד ניצן הורוביץ, במקום השני תעמוד סתיו שפיר, שהיתה הגורם המרכזי במגעים וערקה ממפלגת העבודה לשם כך. אהוד ברק בחר לעמוד במקום ה-10 ברשימה. 

יוזמי האיחוד ציינו כי הקמת ׳המחנה הדמוקרטי׳ היא צעד ראשון והכרחי במשימה להחזיר את מדינת ישראל למסלול. הצהרות משותפות יימסרו בשעה 17:00. את הרשימה יוביל הורוביץ, שפיר כאמור תהיה במקום השני ונציגה הראשון של ישראל דמוקרטית יהיה יאיר גולן שעוצב במקום השלישי. במקום הרביעי תהיה יו"ר מרצ לשעבר ח"כ תמר זנדברג.

במקום החמישי והשישי יהיו חברי הכנסת אילן גילון ועיסוואי פריג', במקום השביעי ישובץ נציג של ישראל דמוקרטית, השמיני מוסי רז, בתשיעי נציג נוסף של אהוד ברק שהוא עצמו כאמור יהיה במקום העשירי.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן