שקד: "נמליץ על נתניהו רק אם יקים ממשלת ימין. לרב פרץ ולסמוטריץ' היו פליטות פה"

יו"ר הימין החדש הצהירה כי במקרה שנתניהו לא יצליח להקים ממשלה פעם נוספת, "לא יהיה מועד ג'. אי אפשר לשגע את המדינה". על סערת טיפולי ההמרה: "הלינץ' נגד הרב פרץ היה מוגזם". על סערת מדינת ההלכה: "גם סמוטריץ' לא חושב ככה. זו הייתה פליטת פה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/07/19 09:50 כב בתמוז התשעט

שקד: "נמליץ על נתניהו רק אם יקים ממשלת ימין. לרב פרץ ולסמוטריץ' היו פליטות פה"
איילת שקד, צילום: רועי אלימה, פלאש 90

יו"ר הימין החדש, איילת שקד, הצהירה הבוקר (ה') בראיון לידיעות אחרונות כי מפלגתה לא תמליץ על בנימין נתניהו לראשות הממשלה בכל מחיר.

"נמליץ על נתניהו", אמרה שקד, "רק בתנאי שהוא יקים ממשלת ימין ושהערכים שחשובים למדינת ישראל לא יימכרו על מזבח הקמת הקואליציה". 

הולכים ביחד גם הפעם | השרים פרץ וסמוטריץ

ביקורת מכיוון שקד. השרים פרץ וסמוטריץ'צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

בהמשך היא אמרה כי "אם נתניהו לא יצליח להרכיב את הממשלה הבאה, לא יהיה מועד ג'. אנחנו לא נתמוך בבחירות נוספות, אי אפשר לשגע את המדינה". על כוונתיה הפוליטיות ביום שאחרי הבחירות אמרה כי היא "רוצה לחזור למשרד המשפטים, יש לי הרבה דברים לעשות שם אחד מהם זה לקדם את פסקת ההתגברות".

על סערת טיפולי ההמרה של הרב רפי פרץ אמרה שקד: "אני מתנגדת לטיפולי המרה אבל הסערה והלינץ' נגדו היו מוגזמים". בהמשך היא מתחה ביקורת על דברי בצלאל סמוטריץ' בנוגע למדינת הלכה: "נו באמת, לחזור לתקופת דוד המלך? זה היה משפט לא מוצלח שלו שאינו תואם את המציאות. אף אחד לא מתכוון לזה. גם סמוטריץ' עצמו לא חושב ככה. זו הייתה פליטת פה".