מפלגת נעם גייסה למעלה ממיליון וחצי ש"ח במימון המונים

המפלגה מבית הר המור, שטרם הכריזה ולו על שם אחד שיתמודד ברשימתה, השיגה את היעד בקמפיין מימון ההמונים שקיימה ביומיים האחרונים. תשעה ימים לפני הגשת הרשימות לכנסת, אנשי המפלגה עדיין מסרבים להתראיין

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 24/07/19 10:46 כא בתמוז התשעט

מפלגת נעם גייסה למעלה ממיליון וחצי ש"ח במימון המונים
מפלגת נעם, צילום: מפלגת נעם

מפלגת נעם סיימה אמש (ג') מבצע גיוס המונים, בו גייסה מעל מיליון וחצי ש"ח בתוך 36 שעות בלבד. הסכום גויס מכמעט 2000 תורמים שונים. על פי מפלגת נעם, מדובר בסכום הגדול ביותר אותו מפלגה חדשה גייסה בישראל בתוך זמן כה קצר. 

המפלגה יצאה לקמפיין הגיוס לצורך מימון קמפיין הבחירות אותו כבר החלה בשבוע האחרון. תחת הסלוגנים "שותפים למהפכה" ו-"ישראל בוחרת להיות נורמלית" הוציאה המפלגה קריאה לציבור הרחב לתמוך בה ולחזק אותה על מנת שתגיע ליעד הגבוה בו עמדה לבסוף.

בתוך כך, נשיא ישיבת הר המור, הרב צבי טאו, פירסם אמש מכתב הקורא לתמוך ולהצביע למפלגת נעם בבחירות הקרובות.

במכתבו הפונה "אל כל עדת ישראל במדינת ישראל" - מקדים הרב טאו, כי "העולם הכשר עומד הוא חסון על יסוד הכרתו שרוח ישראל הטהור מוכרח הוא ללכת קוממיות בתחיית האומה במדינתה ובשום אופן לא יוכל להכנע בפני כל רוח זר הבא להחשיך יפעתו ונעמו" - הוא רומז לשם המפלגה. "על פי יסוד איתן זה הוא ניגש לבחירות לכנסת ולממשלה".

המסקנה המתבקשת של הרב טאו מניתוח המצב, בה הוא חותם את מכתבו היא אחת: הצבעה ותמיכה במפלגת נעם: "לכל אדם כשר בישראל חייב לתת קול עמנו. גם קול אחד לא יאבד. כל אחד מכשרי ישראל צריך לדעת שחוב קדוש מוטל עליו לתמוך בכל כוחו בבחירתנו".