הרב טאו: "לא ניתן לילדינו להיות שפני ניסיונות לתחלואי הפדגוגיה והדמגוגיה"

נשיא ישיבת הר המור יצא נגד מה שהוא מכנה הקלקולים בחברה הישראלית והפציר בכל "אדם כשר בישראל" להצביע למפלגת נעם: "לא ניתן להפוך את מדינתנו למעבדה האקדמית עבור מימוש חלומותיה והזיותיה הקודחים מלהט גאוות וחמדת חוליגניות ותאוות הרס, השחתה ואבדון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/07/19 17:18 כ בתמוז התשעט

הרב טאו: "לא ניתן לילדינו להיות שפני ניסיונות לתחלואי הפדגוגיה והדמגוגיה"
הרב צבי טאו, ראש ישיבת הר המור, צילום: מיכאל יעקובסון, ויקיפדיה

נשיא ישיבת הר המור, הרב צבי ישראל טאו יוצא היום (ג') במכתב חריף כנגד מה שהוא מכנה הקלקולים הרבים המאיימים על הבית והמשפחה בישראל וקרא להצביע למפלגת נעם בבחירות הקרובות.

במכתבו הפונה "אל כל עדת ישראל במדינת ישראל" - הקדים הרב טאו, כי "העולם הכשר עומד הוא חסון על יסוד הכרתו שרוח ישראל הטהור מוכרח הוא ללכת קוממיות בתחיית האומה במדינתה ובשום אופן לא יוכל להכנע בפני כל רוח זר הבא להחשיך יפעתו ונעמו" - הוא רומז לשם המפלגה. "על פי יסוד איתן זה הוא ניגש לבחירות לכנסת ולממשלה".

מכתב הרב טאו

מכתב הרב טאוצילום: הותר לשימוש

הרב המשיך וקבע כי "הבית והמשפחה בישראל הוא יסוד המדינה והבסיס של החוסן הלאומי, ולא ייהרס בשום אופן על ידי סכסוכי דעות פוליטיות. טהרת החיים וקדושת המסורת בעם ה' לא יזועו מפני כל רוח וסער. עלינו לשמור בכל עוז על צורתה הנורמלית של חיינו הציבוריים הישראליים בארץ ישראל".

בהמשך מכתבו, הוא מתח ביקורת חריפה כנגד התרבות הקלוקלת שפושה כיום בציבור הרחב. "לא מלעיטים לשום אומה בעולם דרכי חיים וערכי מוסר בעל כורחה. את בנותינו ובנינו לא ניתן להיות שפנים לניסויי תחלואי ותעלולי הפדגוגיה והדמגוגיה הפוסט-מודרנית שבשנאת חיים פתולוגית מתאמצת על ידי שיטות פסיכולוגיות ידועות וטריקים של הסבת תודעת הקהל בתחבולות זולות כגון הכלמה (שיימינג), נו-ספיק וסתימת פיות ועוד, בחדירה לתוך מוקדי כוח חיינו הציבורים - לשבש את בריאותנו וחיינו ולהפוך את מדינתנו למעבדה האקדמית עבור מימוש חלומותיה והזיותיה הקודחים מלהט גאוות וחמדת חוליגניות ותאוות הרס, השחתה ואבדון".

מסקנתו של הרב הרב טאו היתה כי "לכל אדם כשר בישראל חייב לתת קול עמנו. גם קול אחד לא יאבד. כל אחד מכשרי ישראל צריך לדעת שחוב קדוש מוטל עליו לתמוך בכל כוחו בבחירתנו".