פרופסור אריה אלדד בהצעה מפתיעה לאיילת שקד

שדרן הרדיו הציע בשידור לשרת המשפטים לשעבר לייצור איחוד במפלגות הימין דרך מפלגת המדף שלו 'התקווה', ויש לו גם בונוס מיוחד: "70 אלף שקלים פלוס בחשבון המפלגה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/07/19 11:42 יח בתמוז התשעט

פרופסור אריה אלדד בהצעה מפתיעה לאיילת שקד
אריה אלדד, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

פרופסור אריה אלדד התייחס בתכניתו, ברדיו 103 FM, לאיחודים המסתמנים בימין, והזמין את איילת שקד לקחת את מפלגת המדף שלו- 'התקווה' ודרכה לייצור איחוד במפלגות הימין. 

  "אם איילת שקד תבקש ממני את השלד של מפלגת 'התקווה', כדי ליצור איחוד בגוש הימין, היא מקבלת אותו באותו היום, עם בונוס של 70 אלף שקלים פלוס בחשבון המפלגה", אמר פרופסור אלדד. 

בתוך כך אמש (מוצ"ש) נערכה פגישה בין ראשי הימין החדש במהלכה דנו על האפשרויות החבירה לבית היהודי לעומת ריצה במפלגה נפרדת אליה יוכלו גם חילונים להתחבר. שקד מעדיפה לא לקחת את הסיכונים מהבחירות הקודמות ולחבור לבית היהודי, ואילו בנט סבור שכדאי להמשיך בשנתי מפלגות נפרדות. השניים יצאו מהפגישה ללא הכרעה. 

מאז שהחלה מערכת בחירות 2019 מועד ב', הן בבית היהודי והן בסביבתה של שקד בחנו את שילובה ברשימה באמצעות שלוש מפלגות: 'צומת', 'אח"י' ו'התקווה'. אך לחדשות כיפה נודע כי היא פסלה הצעות לחבור לרשימתם של הרב פרץ וסמוטריץ' באמצעות מפלגות מדף שונות

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן