מקורבי שקד נגד הבית היהודי: "ההשמצות מראות שפני המתדרכים לפילוג"

אנשי שרת המשפטים לשעבר לא אהבו את הניסיון לשוות לה תדמית של זגזגנית, מצד גורמים במפלגתו של הרב פרץ, ואמרו לחדשות כיפה: "התדרוכים האנונימיים לא מכבדים פוליטיקאי שהוא חבר בבית היהודי"

חדשות כיפה משה ויסטוך, חדשות כיפה 16/07/19 11:11 יג בתמוז התשעט

מקורבי שקד נגד הבית היהודי: "ההשמצות מראות שפני המתדרכים לפילוג"
איילת שקד, צילום: פלאש 90

מתיחות בימין הדתי: בסביבתה של איילת שקד לא אהבו את הניסיון להפוך אותה ל"ציפי לבני של הימין" מצד גורמים בבית היהודי, והטילו ספק ברצונם ליצור חיבורים אמתיים בין מפלגות הציונות הדתית.

"התדרוכים האנונימיים של גורמים בבית היהודי נגד שקד", אמרו המקורבים לשרה לשעבר לחדשות כיפה, "לא מכבדים אף פוליטיקאי ובטח לא פוליטיקאי שהוא חבר בבית היהודי".

הרב פרץ וסמוטריץ

גורמים בבית היהודי מתדרכים נגד שקד? סמוטריץ והרב פרץצילום: יונתן זינדל, פלאש 90

על רקע הפגישה בין אנשי שקד ובנט לנציגיו של יו"ר הבית היהודי הרב רפי פרץ הדגישו אנשיה כי "שקד פועלת לאיחוד המחנה. ההשמצות והרפש מראים שפני המתדרכים לא לאיחוד אלא לפילוג".

יש לציין כי למרות המגעים בין הימין החדש לבית היהודי-איחוד לאומי, שקד עדיין לא הצהירה באופן רשמי באיזו מסגרת תתמודד אם בכלל. עם זאת, יש לציין כי בשבוע שעבר פורסם לראשונה בחדשות כיפה כי שקד פסלה הצטרפות למפלגתם של הרב פרץ וסמוטריץ' באופן עצמאי, ובהנחה ששריון בליכוד לא עומד על הפרק והיא החליטה בכל מקרה להתמודד, האפשרות היחידה שנותרה לה היא לחבור מחדש לימין החדש ולנסות יחד עם נפתלי בנט ליצור חיבור כולל בימין הדתי שהיא תעמוד בראשו.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן