מפלגת נעם רכשה מפלגת מדף וחשפה את מייסדיה

במפלגה של הרב טאו רכשו ב-80 אלף שקלים את הפלטפורמה שבמסגרתה הם מתכוונים להתמודד לכנסת ה-22. בין מייסדי המפלגה: רב ישוב, נווט קרב במיל' ואיש הייטק

חדשות כיפה משה ויסטוך, חדשות כיפה 16/07/19 08:39 יג בתמוז התשעט

מפלגת נעם רכשה מפלגת מדף וחשפה את מייסדיה
הרב צבי טאו, ראש ישיבת הר המור, צילום: מיכאל יעקובסון, ויקיפדיה

ספין או כוונה אמתית? הבוקר (ג') נודע כי אנשי מפלגת נעם, שהוקמה בברכתו של נשיא ישיבת הר המור הרב צבי טאו, רכשה מפלגה ב-80,000 שקלים, במטרה שתשמש עבורה פלטפורמה להתמודדות במערכת הבחירות הקרובות.

בנוסף נחשפו מייסדי המפלגה, רב היישוב מגרון הרב איתי הלוי, נווט הקרב במילואים ותושב כפר אדומים יגאל כנען, איש הייטק ותושב ירושלים אריאל שחר, והרב דרור אריה. הרבעה רכשו  את מפלגת 'לזוז' מידי אדם בשם אמנון זאבי.

אנשי המפלגה, שחרטו על דגלה את הסיסמא "עם נורמלי בארצנו", פרסמו עדכון ראשון לפעילים בו טענו, כפי שעלה מדף המסרים שחילקו בשבוע שעבר, כי בשנים האחרונות מדינת ישראל ואזרחיה נמצאים תחת מתקפה חסרת תקדים בהיקפה, ותחת קמפיין ענק במימון זר בהתערבות של מדינות רבות בעולם. "מטרת קמפיין זה", כתבו, "לטשטש כל ערך, למחוק כל מוסכמה ולשנות כל מושג. הברור מאליו הפך ללא ברור, המובן לכל הפך לחריג, הישר לעקום והטבעי למוקצה". 

עדכון פעילים ראשון

עדכון פעילים ראשוןצילום: נעם

עוד נכתב כי "זהותנו כמדינה נורמלית, עם ערכים ומורשת בני אלפי שנים נמצאת בסכנה. מדובר בסכנה קיומית, אשר לצערנו כל מי שמנסה לעמוד מולה נרמס באלימות ובהשתקה, ואין מי שמעז לעמוד כנגד. מדובר על עתיד ילדנו כבעלי משפחות נורמליות, מדובר על יהדותם של נכדינו ומדובר על היכולת להיות עם נורמלי בארצנו החי במדינה יהודית עם תקוה בת אלפי שנים".

מייסדי המפלגה החדשה, שציינו כי חלקם "תלמידים של הרב צבי טאו", הדגישו כי פניהם לחיבורים עם גורמים נוספים, במטרה הלתמודד לכנסת ה-22: "אנו פועלים להעמדה של רשימה שתרוץ לכנסת הקרובה ותלכד סביבה ציבור רחב אשר יאמר די להרס הערכים הקיומיים ביותר לחיינו. אנו נעדכן בימים הקרובים לאן מתקדמים פני הדברים".