סמוטריץ': "הרב רפי עובר לינץ׳ תקשורתי אלים"

שר התחבורה התייצב להגנתו של הרב רפי פרץ בשל דבריו על טיפולי המרה, אך ציין שהוא לאו דווקא מסכים עם הדברים: "לא מוכן לקבל מציאות שבה כל 'שוחרי חופש הדיבור' והליברליזם - שוב מוכיחים שהם בעיקר דיקטטורים מחשבתיים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/07/19 19:36 יא בתמוז התשעט

סמוטריץ': "הרב רפי עובר לינץ׳ תקשורתי אלים"
סמוטריץ' ופרץ, צילום: הותר לשימוש

מתייצב להגנתו. לאחר המתקפה על שר החינוך הרב רפי פרץ, בעקבות דבריו ששודרו אמש בחדשות 12, על קיום טיפולי המרה להומואים ולסביות, ולאחר שהרב פרץ עצמו התייצב והשיב למבקריו, שר התחבורה ויו"ר האיחוד הלאומי, בצלאל סמוטריץ', מצטרף למגוננים.

"מאחר שאי הבעת הדעה האישית שלי מתפרשת כהפקרת הרב רפי ללינץ׳ התקשורתי האלים שהוא עובר מאז אמש, אז מרגע זה אני מתייצב לצידו". כתב סמוטריץ' בהודעה שפרסם.

עם זאת, סמוטריץ', שהותקף בעצמו לא פעם בשל התבטאויות נגד הקהילה הגאה, הקפיד לציין כי הוא לאו דווקא מסכים עם הדברים: "אני לא חייב להסכים עם כל מילה שלו בשביל זה".

"אני פשוט לא מוכן לקבל מציאות שבה כל 'שוחרי חופש הדיבור' והליברליזם - שוב מוכיחים שהם בעיקר דיקטטורים מחשבתיים שיורים בצרורות בליבו של מי שמעז להביע אמירה היוצאת מהשורה השולטת בשיח". סיים סמוטריץ' וכתב: "חיכיתם לזה, אז עכשיו אתם יכולים לכוון את קני הרובים גם אלי. קדימה תתחילו לירות".