הרב רפי פרץ: "לא מוותר על המקום הראשון"

יו"ר הבית היהודי אומר כי הוא לא מוכן לזוז הצידה לטובת על איילת שקד, על אף שהסקרים מראים שהיא תביא יותר מנדטים: "לא הכל זה מנדטים, לא הכל זה סקרים", אך הוסיף: "אנחנו רוצים אותה, זקוקים לכל קול"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/07/19 20:59 ח בתמוז התשעט

הרב רפי פרץ: "לא מוותר על המקום הראשון"
לא מוותר. הרב רפי פרץ, צילום: כיפה

יהיה איחוד? על רקע הדיווחים על התקרבות מחודשת בין נפתלי בנט ואיילת שקד, ובין שניהם לריצה משותפת עם הבית היהודי והאיחוד הלאומי, אומר הערב יו"ר הבית היהודי, הרב רפי פרץ, בראיון לחדשות 12, כי הוא לא מתכוון לוותר עבור שקד על המקום הראשון ברשימה, על אף שהסקרים מראים שהצבתה במקום הראשון תביא יותר מנדטים.


(כבר לפני חודש אמר הרב פרץ בכיפה: "לא מתכוון לוותר על מקומי")

''אני חושב שלא הכל זה מנדטים, ולא הכל זה סקרים", אמר הרב פרץ לדנה וויס. "אני חושב שלציונות הדתית יש דרך ושמתווה הדרך הזאת והעומד בראש הדרך הזאת צריך להיות בן הציונות הדתית ולצידו אפשר שתהיה גם איילת''.

עם זאת, הרב פרץ הדגיש כי במפלגה מעוניינים בחיבור עם שרת המשפטים לשעבר, שבנתה את כוחה בבית היהודי: ''אני חושב שהדרך שלה למעלה הדרך שלה יכולה לעבור בזה שהיא חוזרת לפוליטיקה. ואנחנו אומרים לה - בואי תחזרי לפוליטיקה".

שרת המשפטים איילת שקד

איילת שקדצילום: פלאש 90, הדס פרוש

עוד הוסיף יו"ר הבית היהודי: ''אני רוצה אותה מכיוון שאנחנו זקוקים לכל קול שלא יזרוק אותו לשום מקום. אנחנו רוצים את כולם''.

בתוך כך דווח עוד בחדשות 12, כי איילת שקד הודיעה לבנט שהיא נגד איחוד עם פייגלין, והמאמצים מתמקדים כעת בחיבור עם הבית היהודי והאיחוד הלאומי, כאשר הוויכוח נסוב על שאלת המיקומים ברשימה.