ברק: "מוכן להיות מספר 2 של עמיר פרץ"

יו"ר 'ישראל דמוקרטית אמר כי אינו מתעקש על המקום הראשון ברשימה המאוחדת של מפלגתו ומפלגת העבודה, אם תהיה כזו בסופו של דבר: "אני יכול לשרת כמספר 2 של עמיר פרץ, בדיוק כמו שהוא אמר שהוא יכול לשרת כמספר 2 שלי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/07/19 17:53 ה בתמוז התשעט

ברק: "מוכן להיות מספר 2 של עמיר פרץ"
עמיר פרץ עם אהוד ברק ב-2008, צילום: רוני שוצר, פלאש 90

ברק ישמש מספר 2 של עמיר פרץ? ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, שהקים את מפלגת 'ישראל דמוקרטית', אומר הבוקר (ב') כי הוא לא מתעקש על המקום הראשון ברשימה בראשה יעמוד, אם יהיה איחוד עם מפלגת העבודה: "אני לא עומד על זה שאני אהיה מקום ראשון. הדבר היחיד שצריך להכריע הוא מה יותר טוב למערכת", אמר ברק בראיון לרדיו 90FM.

ברק סיפר עוד כי עמיר פרץ אף הציע לו להתמודד על ראשות מפלגת העבודה: "לפני כמה שבועות שוחחנו והוא אמר לי 'תשמע, בוא תצטרף אליי למפלגת העבודה, אני מוכן לפנות לך את המקום הראשון, נלך יחד לפריימריז וננצח שם'", סיפר.

"עוד אמר ברק כי אין לו תנאים לריצה המשותפת: "מעולם לא הצבתי שום תנאי. אני יכול לשרת כמספר 2 של עמיר פרץ בדיוק כמו שהוא אמר שהוא יכול לשרת כמספר 2 שלי. אני מתכוון לרוץ עם החבורה שאיתי, שהיא מעולה, עד הסוף. ברור שהתוספת העיקרית שלנו יכולה להיות במסגרת גוש רחב". 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן