בכיר בימין החדש מעריך: לא נתחבר לאף גורם עד השבוע הבא

בכיר במפלגתו של בנט לא צופה פריצת דרך משמעותית מול פייגלין בימים הקרובים. במפלגה ציינו כי ברצונם לעמוד בתאריך היעד שקבעו לפתיחת המגעים לחיבורים השונים בימין הדתי

חדשות כיפה משה ויסטוך, חדשות כיפה 07/07/19 17:02 ד בתמוז התשעט

בכיר בימין החדש מעריך: לא נתחבר לאף גורם עד השבוע הבא
נפתלי בנט , צילום: תומר נויברג/פלאש 90

על רקע הדיווחים על התקרבות משמעותית בין נפתלי בנט ומשה פייגלין, בכיר בימין החדש מסר היום לחדשות כיפה, כי מפלגתו לא תסכם על ריצה משותפת עם אף גורם אחר בשבוע הקרוב.

הבכיר ציין כי במידה וייחתם הסכם כזה או אחר, הם לא יחכו עד לתאריך היעד שנקבו לפתיחת המשא ומתן, אלא יוציאו הודעה מסודרת מחשש להדלפות. לצד זה, העריך כי בימים הקרובים לא יהיה סיכום ממשי שיעמוד על הפרק לקראת בחירות 2019 מועד ב'. במפלגה עצמה אמרו כי בכוונתם לדבוק בתאריך היעד שקבעו לפתיחת המגעים לחיבורים השונים בימין הדתי.

משה פייגלין

משה פייגליןצילום: ראובן קפוצ׳ינסקי

כזכור, לפני מספר שבועות הודיעו במפלגה כי הם משהים את המגעים לחיבורים השונים: "לאור ריבוי הודעות שגויות בנושא המשא ומתן, החל מעכשיו ועד ל-15/07 לא נעסוק במשא ומתן, בדיוני סרק על חיבורים, בהדלפות, במיקומים ובתפקידים, אלא נתמקד בהבאת כמה שיותר קולות לתנועה ולמחנה. החל מ-15/07 נחדש את המשא ומתן עם המפלגות השונות ונגבש חזית ימין גדולה עד למועד הגשת הרשימות הסופיות".

בשבוע שעבר הציב יו"ר זהות אולטימטום לבנט, ולפיו עם עד סוף השבוע שעבר הוא לא יסכים לקיומן של בחירות מקדימות לבחירת זהות העומד בראש החיבור הפוליטי ביניהם, זהות תרוץ בנפרד, אלא אם יימצא פתרון שיוסכם על שני הצדדים.

בימין החדש התייחסו לדברים ואמרו ביום שני האחרון כי "בזמן האחרון, ואף היום, ישנן פניות אלינו של אישים נכבדים כמו משה פייגלין ובצלאל סמוטריץ באמצעות ציוצים, פוסטים, אולטימטומים פומביים וכתבות סרק בתקשורת". 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן