איילת שקד עונה לרב אבינר: אישה יכולה להיות גם ראש ממשלה

שרת המשפטים לשעבר עונה על דברי הרב בעניין תפקידה של אישה בחיים הפוליטיים: "רק מזכירה שאישה יכולה לעשות הכל. גם לעמוד בראש מדינה"

חדשות כיפה גלעד כהן, חדשות כיפה 05/07/19 08:45 ב בתמוז התשעט

איילת שקד עונה לרב אבינר: אישה יכולה להיות גם ראש ממשלה
איילת שקד עונה לרב אבינר, צילום: פלאש 90

אחרי ההתבטאות של הרב שלמה אבינר בעניין תפקידה, או אי-תפקידה של אישה בחיים הפוליטיים, שרת המשפטים לשעבר, איילת שקד עונה לרב: "אישה יכולה לעשות הכל".

במהלך הטיול בקנדה, צייצה שקד בחשבון הטוויטר שלה את התגובה ואמרה: "שבת שלום מהרוקיז הקנדיים. רק מזכירה שאישה יכולה לעשות הכל, גם לטייל, גם להיות אמא, גם לעמוד בראש מפלגה, גם בראשות עיר, גם למנכל חברה וגם לעמוד בראש מדינה".

כזכור, הרב שלמה אבינר אמר אתמול (ה') כי הסיבות לגילוי הדעת שפורסם נגד הצבתה של איילת שקד בראש איחוד מפלגות הימין הן שתיים, האחת מפני שהיא אינה דתייה, והשנייה מפני שהיא אישה. "מפלגה זה לא בשביל מנדטים, אלא היא ייעוד בשביל המדינה", אמר ראש ישיבת עטרת כהנים והוסי כי גם אם יוכח שהצבתה של איילת שקד בראש הרשימה תביא מספר גבוה יותר של מנדטים, הוא עדיין מתנגד לכך. "עדיף לאבד מנדטים ולשים אדם דתי בראש המפלגה. זו עבודה גדולה, שבשביל לעשות אותה צריך אנשים שכל חייהם זה התורה, והם יכולים להוביל את המאבקים לטובת האומה".