עמיר פרץ: "מוכן להיות מספר 2 של ברק"

היו"ר החדש של מפלגת העבודה אומר כי הדבר היחיד שמעניין אותו הוא להגדיל את גוש השמאל, ולא שולל אפשרות שיוצב במקום השני ברשימה, לאחר אהוד ברק, במסגרת חיבור עתידי בין הרשימות

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 04/07/19 09:52 א בתמוז התשעט

עמיר פרץ: "מוכן להיות מספר 2 של ברק"
עמיר פרץ עם אהוד ברק ב-2008, צילום: רוני שוצר, פלאש 90

האם גוש השמאל בדרך לאיחוד גדול, במטרה לנסות ולמשוך מצביעים מהימין? היו"ר החדש של מפלגת העבודה, עמיר פרץ, שנבחר לתפקיד רק שלשום, אומר הבוקר (ה') בראיון לרשת ב' כי הוא מוכן אפילו לשמש כמספר 2 של אהוד ברק, במסגרת חיבור רשימות.

"ברק ואני פירקנו את כל המשקעים" אומר פרץ, שהפסיד בעבר לאהוד ברק בבחירות על ראשות המפלגה, בשנת 2007. "אני בעד לעשות בדיקות בצורה רצינית, אני מוכן לחיבורים. המטרה להגדיל את הגוש ולהביא מצביעים מהימין".

https://soundcloud.com/kan-bet/ztddw8xdisch

פרץ אומר כי הוא ייפגש עם כל ראשי מפלגות השמאל: "אני מתכוון לפגוש את כל האישים בשבוע הבא, החל מבני גנץ ועד איימן עודה", אמר פרץ. "כל מטרתי היא רק אחת, להצליח להגדיל את הגוש, להצליח להביא מצביעים מהימין".

לדבריו, "השאלות הפרסונליות ייבחנו בסוף הדרך כשנגמור את כל הדיונים". אך הוא הוסיף כי אין לו בעיה לזוז מהמקום הראשוו: "אם יסתבר שלהיות מספר שתיים במפלגתו של ברק יביא הכי הרבה מנדטים – נעשה זאת".

חבר מפלגתו של ברק, קובי ריכטר, התייחס מוקדם יותר ב'כאן' לשאלה האם ברק יסכים להיות מוצב במקום השני, אחרי עמיר פרץ: "אני לא רואה סיטואציה שבה הדבר הזה יישקל. זו שאלה היפותטית לחלוטין".