הרב פרץ לחברי מרכז הבית היהודי: "לא תמיד לקבל את הדברים שמתפרסמים"

יו"ר הבית היהודי שיגר מכתב לחברי המרכז ובו הודה להם על אישור החלטת המזכירות להמשיך עם הרשימה הקודמת, והפציר: "מבקש מכם לתת אמון בצוות המו"מ ובעבודה הקשה שנעשית על מנת למקסם את ההישגים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/06/19 09:59 כה בסיון התשעט

הרב פרץ לחברי מרכז הבית היהודי: "לא תמיד לקבל את הדברים שמתפרסמים"
הרב פרץ | תנ"ך בכותל לתלמידים, צילום: יוסי זליגר

הרב רפי פרץ, יו"ר הבית היהודי, שיגר מכתב לחברי מרכז הבית היהודי, ובו הסביר להם כי הוא פועל לבניית רשימה רחבה בכדי להשיג את כמות המנדטים המרבית לגוש הימין. 

"ברצוני להביע את תודתי העמוקה על ההתגייסות והבעת האמון ברשימת הבית היהודי ובבחירתי", פתח הרב פרץ את מכתבו כשהתייחס להחלטת חברי מרכז המפלגה לתמוך בהחלטת מזכירות המפלגה, ולהקפיא את רשימת המפלגה מהכנסת הקודמת לזו הנוכחית. 

צילום: ללא

 

יו"ר הבית היהודי הסביר: "המשימה העיקרית של איחוד חזית הימין לרשימה אחת היא משימה מרכזית שאני עסוק בה כל העת ומול כל הגורמים. אני מבקש מכם לתת אמון בצוות המו"מ ובעבודה הקשה שנעשית על מנת למקסם את ההישגים". 

אתמול פורסם בחדשות כיפה כי בבית היהודי לא מעוניינים בהמשך החיבור עם בן גביר וחבריו כפי שהיה בבחירות הקודמות. בכוונתם להתקדם במו"מ עם האיחוד הלאומי, שקד ובנט ורק אז ישקלו שוב ריצה משותפת עם עוצמה יהודית

הרב פרץ מזהיר את חברי המרכז: "מטיבו של מו"מ שיש בו הרבה עליות ומורדות, אתגרים ומורכבויות אני מציע לא תמיד לקבל את הדברים שמתפרסמים כפשוטם". 

לסיום פרץ הוסיף: "לפני מספר ימים נכנסתי לתפקידי כשר החינוך של כלל ילדי ישראל. החינוך הוא אבן יסוד והליבה של מארג חיינו כאן בארץ הזו".