גנץ סירב לפגישה עם אדלשטיין בנוגע לביטול הבחירות

יו"ר הכנסת הזמין את יו"ר כחול לבן לפגישה בעניין ביטול הקדמת הבחירות, אך האחרון סירב. גורמים בכחול לבן: ביטול הבחירות הוא נושא תיאורטי, אין מה לדון בו

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/06/19 21:15 כד בסיון התשעט

גנץ סירב לפגישה עם אדלשטיין בנוגע לביטול הבחירות
בני גנץ, צילום: פלאש 90

בני גנץ סירב להיפגש עם יו"ר הכנסת, ולדון באפשרות של ביטול הקדמת הבחירות. כך דווח הערב (ה') ב'וואלה'. על פי הדיווח, יולי אדלשטיין הזמין את גנץ לפגישה בלשכתו, אך גנץ סירב והבהיר כי אין מה לדון בנושא ביטול החוק לפיזור הכנסת.

גורמים בכחול לבן אמרו כי גנץ לא יסרב להזמנה רשמית של יו"ר הכנסת, לו היתה מגיעה, אך הדגישו כי הוא מסרב לדון בביטול הבחירות: "ככל שתתקיים פגישה עם יו"ר הכנסת היא לא תעסוק בנושא התיאורטי של ביטול הבחירות, שהובהר כי אינו על הפרק", צוטט גורם בכחול לבן.

בלשכתו של יו"ר הכנסת אישרו את הדברים, ואמרו כי כאשר אדלשטיין הבין כי גנץ מסרב לדון בנושא, ולמעשה אין היתכנות פוליטית להשיג רוב לביטול פיזור הכנסת, הוא ויתר על הפגישה עם גנץ.

אמש אמר יו"ר כחול לבן במסיבת עיתונאים כי אין מה לדון בביטול הבחירות: "אם הייתה אופציה חוקית לבחירות וניתן היה להרכיב ממשלה ללא נתניהו היינו שוקלים זאת ברצינות. אם נזכיר לכם, כחול לבן הצביעה נגד פיזור הכנסת. כעת, המציאות היא קשה אך פשוטה. ב-17 בספטמבר יש בחירות בישראל", אמר גנץ.