"הליכודניקים לא מבינים מה סמוטריץ' עושה בקבינט"

יאיר לפיד תקף את ראש הממשלה בפתח ישיבת סיעה כחול לבן: "כשנתניהו נבהל הוא תמיד מחפש קומבינה. הוא נבהל בצדק. כי הוא מבין שהוא הולך להפסיד. כל הניסיונות שלו לפרק את כחול לבן לא הצליחו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/06/19 11:37 כא בסיון התשעט

"הליכודניקים לא מבינים מה סמוטריץ' עושה בקבינט"
לפיד וגנץ. ארכיון, צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90

יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד, תקף הבוקר (ב') בישיבת הסיעה את ראש הממשלה, בעקבות הפרסום אמש בחדשות 12 על הניסיונות לבטל את הקדמת הבחירות.

"אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו ראש ממשלה לא יציב". אמר לפיד. "המדינה הזו צריכה יציבות. הגירעון משתולל. הכלכלה הוזנחה. מקצצים במשטרה, בבתי החולים, ברווחה. בבשר החי. משבר שהוא רק תוצאה של הזנחה. של ממשלה לא מתפקדת. נתניהו היה פעם מנהיג יציב. הוא כבר לא.

"אתמול גם התבשרנו שנתניהו עושה נסיון פתטי לבטל את הבחירות. אחרי שהוא הוביל לבחירות מיותרות לגמרי, הוא נבהל. וכשנתניהו נבהל הוא תמיד מחפש קומבינה. הוא נבהל בצדק. כי הוא מבין שהוא הולך להפסיד. כל הנסיונות שלו לפרק את כחול לבן לא הצליחו. אנחנו פה ביחד. אנחנו פה בשביל לנצח.

"נתניהו נבהל כי הליכודניקים כועסים עליו. אני בא מבית של המחנה הלאומי. אני מכיר את זה. ליכודניקים אוהבים מסורת, אבל הם לא אוהבים כפיה דתית.
 
"ליכודניקים הם לא קיצוניים. הם לא מבינים מה סמוטריץ' עושה בקבינט. למה המפלגה של הכהניסטים קיבלה את משרד החינוך. את האחריות על הילדים שלנו".