"הפקרות ביטחונית": גנץ נגד צירופו של סמוטריץ' לקבינט

יו"ר כחול לבן תקף את כוונת ראש הממשלה לצרף את יו"ר האיחוד הלאומי לקבינט המדיני ביטחוני ודרש ממנו לבטל את המינוי: "אדם שקרא 'לדלל' את אוכלוסיית עזה, ישב, מול רמטכ"ל וראש מוסד שיפרטו את התכניות הרגישות והסודיות ביותר?"

חדשות כיפה משה ויסטוך, חדשות כיפה 23/06/19 12:29 כ בסיון התשעט

"הפקרות ביטחונית": גנץ נגד צירופו של סמוטריץ' לקבינט
בני גנץ, צילום: רפי קוץ, דוברות הכנסת

יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, קרא היום (א') לראש הממשלה לנתניהו לעצור את מינויו של בצלאל סמוטריץ' לקבינט המדיני-ביטחוני.

"מדובר בהפקרות ביטחונית תמורת חסינות משפטית", טען גנץ והוסיף כי "המציאות הביטחונית באזור מתערערת, אנחנו במרחק החלטה קצרה מלחימה שכמותה לא ראינו במזרח התיכון מאז מלחמת המפרץ, ובמה עסוק נתניהו, מר 'איראן לפני הכול', הבוקר? בהכנסת בצלאל סמוטריץ לקבינט הביטחוני, החדר הרגיש ביותר במדינת ישראל".

סמוטריץ

מסוכן למדינה? סמוטריץ'צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לדבריו, "אדם שעודד אזרחים לחסום כבישים ולהתעמת עם כוחות הביטחון וקרא "לדלל" את אוכלוסיית עזה, ישב בחדר, מול רמטכ״ל וראש מוסד שיפרטו את התוכניות הביטחוניות הרגישות והסודיות ביותר? והדיון שם יתנהל ברצינות ולטובת המדינה ואזרחיה? ביבי- אל תמכור את ביטחון ישראל עבור חסינות, אל תהפוך את הביטחון שלנו לסחר-מכר פוליטי ואישי. עצור את מינוי סמוטריץ' לקבינט".

מוקדם יותר אושר מינוים של סמוטריץ' והרב פרץ לשרים בממשלה ולצד זה גם החלוקה בקבינט, כפי שפורסם בחדשות כיפה, לפיה יו"ר האיחוד הלאומי בקבינט ויו"ר הבית היהודי ישמש כמשקיף.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן