יעלון עוקץ: "חבל שליברמן לא הגיע למסקנה לפני שהצביע בעד פיזור הכנסת"

שר הביטחון לשעבר אומר כי אחדות היא הדבר הנכון, אך היא אפשרית רק ללא נתניהו, ובהובלת בני גנץ: "נתניהו הפך להיות עיקר הבעיה". והוסיף עקיצה ליו"ר ישראל ביתנו

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/06/19 09:00 יג בסיון התשעט

יעלון עוקץ: "חבל שליברמן לא הגיע למסקנה לפני שהצביע בעד פיזור הכנסת"
יעלון וליברמן, צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

שר הביטחון לשעבר נגד שר הביטחון לשעבר. ח"כ משה יעלון (כחול לבן), עוקץ הבוקר (א') את יו"ר ישראל ביתנו על דבריו אמש, כי יכפה ממשלת אחדות בין הליכוד לכחול לבן לאחר הבחירות, ואומר כי חבל שליברמן לא הגיע למסקנה הזו לפני שהצביע בעד פיזור הכנסת.

"דיברנו על ממשלת אחדות ואנחנו מדברים עליה גם היום, זו הדרך הנכונה", אמר יעלון בראיון ב'כאן', אך הוסיף כי לא יכולה להיות ממשלת אחדות עם בנימין נתניהו: "גנץ צריך להוביל את כחול לבן והליכוד ללא נתניהו. נתניהו הפך להיות עיקר הבעיה, כבר שנתיים שכל האינטרסים של מדינת ישראל משועבדים להימלטותו מאימת הדין. נכון שיעשה מה שהטיף לאולמרט עוד לפני שנאשם - שיתפטר", תקף שר הביטחון לשעבר.

מתכונן לבחירות. נתניהו

לא יכול להיות חלק מממשלת אחדות. נתניהוצילום: פלאש 90. הדס פרוש

יעלון הוסיף, בתגובה לדבריו של יו"ר ישראל ביתנו על הצורך באחדות, כי "חבל שליברמן לא הגיע למסקנה הזו לפני שמפלגתו הצביעה בעד פיזור הכנסת".

כזכור, אמש פרסם אביגדור ליברמן פוסט בעמוד הפייסבוק שלו, בו כתב כי לאחר הבחירות לא ייתן יד לממשלה עם החרדים ועם איחוד מפלגות הימין, ויכפה על הליכוד וכחול לבן לשבת ביחד בממשלת אחדות.

הבוקר אמר חבר מפלגתו של ליברמן, ח"כ עוד פורר, כי ליברמן לא מזגזג: "לא היינו מודעים לעומק הגרעון, צריך ממשלה שתוכל להתמודד עם הקיצוצים בלי הדרישות של החרדים". פורר אמר את הדברים בערוץ 13, לאחר שעומת עם דבריו של יו"ר מפלגתו מלפני שבועות אחדים, אז אמר כי ממשלת אחדות היא ממשלת שיתוק.