מוטי יוגב מגיב להתקפות על סמוטריץ' מתוך הבית היהודי: "שפנים תזדהו"

ח"כ יוגב מנסה להרגיע את הרוחות, אחרי המתקפות ההדדיות בין סביבות הרב פרץ וסמוטריץ': "מנסים לזרוע סכסוכים ופילוג, בין יושבי הראש וחברי הסיעה"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 06/06/19 08:38 ג בסיון התשעט

מוטי יוגב מגיב להתקפות על סמוטריץ' מתוך הבית היהודי: "שפנים תזדהו"
יוגב עם פרץ וסמוטריץ'. מנסה להרגיע, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

המתקפות ההדדיות בתוך מפלגת הציונות הדתית, או מה שנשאר ממנה, הגיעו בליל אמש (ד') לשיאים חדשים, לאחר ההודעות על מינוי אמיר אוחנה לשר המשפטים, התפקיד אליו נשא עיניים יו"ר האיחוד הלאומי סמוטריץ', וההודעה על מינוי הצפוי של הרב רפי פרץ לשר החינוך. סמוטריץ' וסביבתו תקפו את נתניהו, ומקורבי הרב רפי פרץ תקפו אותו בחזרה בתגובה "לא ברור למה סמוטריץ' תוקף את ראש הממשלה במקום להסיק מסקנות".

הבוקר (ה') מנסים במפלגה להרגיע את הרוחות ולשדר פיוס. ח"כ מוטי יוגב, המקום השני בבית היהודי, כותב הבוקר כי "גורמים עלומי שם מניחים לבנת חבלה בבניין כוחה הפוליטי של הציונות הדתית", וכי בניין הבית הפוליטי של הציונות הדתית יימשך.

"מזה חודשים, שגורמים עלומי שם המסתתרים מאחרי הכינוי "בכירים בבית היהודי", מנסים לזרוע סכסוכים ופילוג, בין יושבי הראש וחברי הסיעה ממפלגות הבית היהודי והאיחוד הלאומי". כותב ח"כ יוגב.
"במקום שנבנה יחד את הבית היהודי, הם מניחים לבנת חבלה בבניין כוחה הפוליטי של הציונות הדתית. "שפנים תזדהו".
אנחנו נמשיך לבנות יחד, את הבית הפוליטי הרחב והגדול של הציונות הדתית, בראשות הרב רפי פרץ, בצלאל סמוטריץ וכל גורם שיבקש ונצליח לאחד עימו כוחות, להצלחת הציונות הדתית ועם ישראל".