ישראל ביתנו: "נתניהו לחוץ ושוב מפזר דברי שקר"

במפלגתו של ליברמן דחו את המתקפות מצד ראש הממשלה ואמרו: "נתניהו נכשל ומחפש על מי להטיל את האשמה. הוא לחוץ כי הוא יודע שהציבור כבר מבין מי זה הימין הלאומי האמיתי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/05/19 20:35 כה באייר התשעט

ישראל ביתנו: "נתניהו לחוץ ושוב מפזר דברי שקר"
ליברמן, צילום: פלאש 90. הדס פרוש

בישראל ביתנו לא נותרו אדישים להאשמות מצד ראש הממשלה הערב (ה') וטענו כי הוא האחראי הבלעדי להליכה לבחירות.

"נתניהו נכשל במלאכת הרכבת הממשלה וכרגע מחפש על מי להטיל את האשמה", נאמר בהודעת מפלגתו של אביגדור ליברמן, "אבל זה לא משנה את העובדה שהאחריות הבלעדית על בחירות חוזרות היא של הליכוד בלבד".

בהמשך נאמר כי "נתניהו לחוץ ושוב מפזר דברי שקר. בניגוד אליו, ליברמן תמיד שמר על עקרונותיו כמו בממשלת ההתנתקות ממנה ליברמן התפטר ונתניהו הצביע בעד, וכמו שעזב את ממשלתו של נתניהו לאחר שהאחרון לא איפשר לו להכניע את החמאס. נתניהו לחוץ כי הוא יודע שהציבור כבר מבין מי זה הימין הלאומי האמיתי. מי רוצה להקים ממשלה ימנית ומי ניסה להקים ממשלת הלכה".

מוקדם יותר אמר נתניהו בהצהרה מיוחדת לתקשורת כי "ליברמן קיבל את כל מה שהוא רצה. ליברמן הוא המפיל הלאומי. הימין לא יכול לסמוך עליו".

מנהיגי כחול לבן, יאיר לפיד ובני גנץ

מנהיגי כחול לבן, יאיר לפיד ובני גנץצילום: יובל כהן אהרונוב

מכחול לבן נמסר בתגובה לדברי נתניהו כי "אזרחי ישראל יודעים ומבינים  שביבי נכשל כשלון כואב והוא מנסה למצוא על מי להפיל את התיק - הפעם זה ליברמן. נתניהו מנע אתמול מהנשיא מלהטיל את הרכבת ממשלה על מועמד אחר מהליכוד או על כחול לבן, בהנהגת בני גנץ. למה? כדי להמשיך ולהימלט מאימת הדין".

בהמשך ההודעה נאמר כי "אצלו ביבי לפני הכל! אזרחי ישראל לא מעניינים אותו. הוא גורר את מדינת ישראל לשפל שלא היה כמותו, רק כדי להינצל מספסל הנאשמים.  חבל ששתיקת הח"כים בליכוד מגלה לנו שאין שם מנהיגות - יש שם עדר כבשים. אנחנו ננצח בבחירות כי לאזרחי ישראל נמאס מהשטיקים והטריקים האלה. אזרחי ישראל קיבלו הזדמנות שנייה להחזיר את ישראל לשפיות ולהנהגה אחראית".