ליברמן תוקף את נתניהו והליכוד: "תפסיקו לשקר"

יו"ר ישראל ביתנו זועם על הסחבת במשא ומתן וקורא לליכוד להתחייב להעברת חוק הגיוס: "נתניהו הוא זה שטירפד את פינוי חאן אל אחמר, את עונש המוות למחבלים ואת מיגור חמאס. תפסיקו לשקר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/05/19 10:47 כא באייר התשעט

ליברמן תוקף את נתניהו והליכוד: "תפסיקו לשקר"
אביגדור ליברמן, צילום: הדס פרוש, פלאש 90

ליברמן מסיר את הכפפות. לאחר הסחבת הבלתי נגמרת במשא ומתן להרכבת הממשלה, והמתקפות ההדדיות בין יו"ר ישראל ביתנו לבין ראשי הליכוד, שר הביטחון לשעבר מזכיר לנתניהו את התחייבויותיו מהעבר, אותן לא מימש ואף טירפד, ומדגיש כי מפלגתו בעד ממשלה לאומית.

"לאחר הבחירות, כפי שהתחייבנו, המלצנו לנשיא המדינה על בנימין נתניהו כמועמד להרכיב את הממשלה", כותב ליברמן. "יחד עם זאת, לא התחייבנו להתבטל בפני הליכוד ולא התחייבנו לוותר על העקרונות הבסיסיים שלנו. בכל הופעה שלי לפני הבחירות, תוך כדי הבחירות וגם אחרי הבחירות הבהרתי באופן שאינו משתמע לשני פנים, שלא יהיו שום ויתורים בנושא חוק הגיוס, שהובא להצבעה בקריאה ראשונה כפשרה ממלכתית, מאוזנת ומוסכמת על המפלגות החרדיות". 

חאן אל אחמר

חאן אל אחמרצילום: תנועת רגבים

"אנחנו בעד ממשלה לאומית! אנחנו נגד ממשלה חרדית! כאשר מדברים על התחייבויות ועל ממשלת ימין, כדאי לזכור שבנימין נתניהו חתום בחתימת ידו על הסכם קואליציוני עם "ישראל ביתנו" משנת 2009 בו התחייב על מיגור שלטון החמאס. 

"נתניהו הוא שחתום בחתימת ידו על הסכם קואליציוני עם "ישראל ביתנו" משנת 2016 בו התחייב על תמיכה בחוק עונש מוות למחבלים, חוק שהוא בעצמו טרפד בהמשך. 

"נתניהו הוא זה שטרפד פינוי בניה פלסטינית בלתי חוקית בחאן אל–אחמר ובסוסיא, למרות אישור בג"ץ.

"לא צריך לחפש מתחת לפנס, ולא צריך לחפש מניע נסתר. אני פונה לחבריי בליכוד, תפסיקו לשקר לעם ישראל ולומר ש"ישראל ביתנו" מחפשת סיבות לא להיכנס לממשלה. תתחייבו להעביר את חוק הגיוס בקריאה השנייה והשלישית בנוסח המקורי ותראו איך הכל מסתדר. נסו אותנו".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן