טלטלה במשרד התקשורת: הבכיר הסרוג עוזב את שלמה קרעי

אלעד מלכא, מי שהיה מיועד לתפקיד מנכ"ל משרד התקשורת ולבסוף מונה למשנה למנכ"לית, הודיע לשר התקשורת שלמה קרעי כי הוא החליט לסיים את תפקידו

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/04/24 13:21 ג בניסן התשפד

טלטלה במשרד התקשורת: הבכיר הסרוג עוזב את שלמה קרעי
קרעי, צילום: נועם מושקוביץ', דוברות הכנסת

המשנה למנכ"לית משרד התקשורת, אלעד מלכא, מודיע היום (ה') כי החליט לסיים את עבודתו במשרד, שנה וחצי אחרי שהחל לעבוד לצד השר שלמה קרעי. מלכא היה מיועד לתפקיד מנכ"ל המשרד אך מינויו לא צלח ובין היתר עסק בקידום רפורמת התקשורת של השר קרעי.

מלכא כתב: "בשבוע האחרון הודעתי לשר התקשורת על רצוני לסיים את תפקידי במשרד. בכך תסתיים תקופה של שנה וארבעה חודשים בהם הייתי חלק מהמשרד. שנה וארבעה חודשים בהם קידמנו לא מעט פרוייקטים לטובת הציבור. הנחנו תשתית לכבל תקשורת שיחבר את אסיה ואירופה דרך ישראל, האצנו את שילוב ה ESIM בחברות הסלולר".

מלכא הוסיף: "אני רוצה להודות לשר, שלמה קרעי, על הבעת האמון ועל העבודה המשותפת בשנה וארבעה חודשים האחרונים. מאמין שנחישותך לפעול לטובת הציבור תישא פירות נוספים במשרד והציבור הישראלי ירוויח מכך. לאלעד זמיר, ראש המטה, האיש שלא מפסיק לדחוף קדימה. הרבה מההצלחות שלנו בזכות הדחיפה שלך קדימה.

קרעי: אני מודה לאלעד על העבודה הקשה

אלעד מלכא,

אלעד מלכא,, צילום: ראובן קפוצ'נסקי

שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי מסר: "זכיתי באלעד מלכא כמשנה למנכ"ל, מסור וחכם, שידע לקחת את האתגרים המרכזיים של משרד התקשורת, כפי שהתווינו יחד בתחילת הדרך, ולעמוד בהם בהצלחה מרובה. אני מודה לאלעד על העבודה הקשה, המסירות והמקצועיות. בטוחני שיגיע לפסגות גבוהות ואני מאחל לו שבכל אשר יפנה ישכיל ויצליח בעזרת השם.