פורום תקווה דורש - תקראו למטה המשפחות בשם אחר

פורום תקווה המאגד משפחות חטופים יצא במתקפה על החלטת מטה משפחות החטופים לצאת לרחובות החל מהערב ולהחריף את הצעדים בדרישה לשחרורם: "המומים מהפעילות הפוליטית שבחרו"

חדשות כיפה חיים ג'רבי, חדשות כיפה 30/03/24 21:59 כ באדר ב'

פורום תקווה דורש - תקראו למטה המשפחות בשם אחר
ההפגנות הערב בתל אביב, צילום: Itai Ron,Flash90

פורום "תקווה" המאגד משפחות חטופים יצא במתקפה על החלטת מטה משפחות החטופים לצאת לרחובות החל מהערב ולהחריף את הצעדים בדרישה לשחרורם. בהודעה שיצאה מפורום תקווה נכתב: "פורום תקווה טוען כי מספר משמעותי של משפחות חטופים המומים מהפעילות הפוליטית שבחרו משפחות חטופים לפעול החל מהערב". עוד דרשו בפורום לקרוא למטה משפחות החטופים, "משפחות חטופים" ולא "משפחות החטופים".

אם החטוף הודיעה: "מעכשיו נפעל להחלפתך המידית"

מוקדם יותר, משפחות החטופים נשאו הערב (שבת) הצהרה לתקשורת, מחוץ לקריה בתל אביב, בה הפנו אצבע מאשימה כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו וטענו כי הוא מטרפד את המאמצים להגיע לעסקת חטופים משיקולים פוליטיים. עינב צנגאוקר שבנה חטוף בעזה פנתה במהלך ההצהרה לנתניהו: "הבנו שאתה המכשול לעסקה, ולכן אנו נאלצים לעשות כל שביכולתנו כדי להסיר את המכשול שהוא אתה, ונאלצים להתחיל שלב חדש במאבק שלנו. מעכשיו אנו נפעל להחלפתך המיידית".

משפחות החטופים נגד נתניהו

איילה מצגר, כלתו של יורם מצגר בן ה-80 שנמצא בשבי החמאס, אמרה: "כולנו ראינו איך נתניהו שוב ושוב מטרפד עסקה להחזרת החטופים. ראינו כיצד האינטרס האישי הפוליטי שלו מניע אותו שוב ושוב בקבלת ההחלטות, וכיצד הדאגה שלו ליציבות הקואליציה גוברת על החובה הברורה שאמורה להיות לו: להחזיר הביתה את אהובינו".