יאיר גולן משיק מותג חדש: "הדמוקרטים"

עוד גנרל לאוסף: האלוף במיל' וחבר הכנסת לשעבר יאיר גולן משיק את הקמפיין שיוביל להקמת המסגרת הפוליטית הרחבה במחנה השמאל | צפו

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/03/24 09:21 ח באדר ב'

יאיר גולן משיק מותג חדש: "הדמוקרטים"
יאיר גולן בהפגנה למען החטופים, מרץ 2024, צילום: Avshalom Sassoni,Flash90

אחרי שהפך לגיבור המלחמה כשלא היסס להיכנס לקו האש, האלוף במיל' וחבר הכנסת לשעבר יאיר גולן הפך לגיבור השמאל. הבוקר (ב') הוא משיק את הקמפיין שיוביל להקמת המסגרת הפוליטית הרחבה במחנה השמאל בסרטון אותו פרסם ברשתות החברתיות, תחת המותג "הדמוקרטים - ישראל חופשית חזקה".

צפו ביאיר גולן משיק את "הדמוקרטים":

גולן מתכוון להיבחר ליושב ראש מפלגת "העבודה" במקומה של מרב מיכאלי, ולאחר מכן לאחד אותה עם מרצ וארגוני המחאה שיצטרפו אליו. הוא כתב: "זה הזמן לחיבורים. אנחנו צריכים לאסוף את הקיים, יחד עם המסורת המפוארת של תנועות העבודה ומרצ, האנרגיה והמחויבות של המחאה ופעילות ופעילי החברה האזרחית ולבנות תנועה פוליטית חדשה שתשקף את הרוח של ישראל החופשית, ישראל הדמוקרטית, ישראל הסובלנית והממלכתית. אני מחוייב להקמת המסגרת הזו ואממש זאת מיד לאחר שאבחר ליו"ר העבודה".

"הדמוקרטים היא מסגרת פוליטית רחבה שתשלב את המפלגות הוותיקות יחד עם כוחות חדשים מהחברה האזרחית והמחאה הדמוקרטית. נאחד ונוביל את המחנה הליברלי-דמוקרטי בישראל, במטרה להשיב אותה למסלול של שגשוג ותקווה, על בסיס הערכים המגולמים במגילת העצמאות", סיים גולן.