מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

ברקת במתקפה על הקבינט: "לא ראוי, לא למד כלום"

שר הכלכלה במתקפה נוספת על קבינט המלחמה והעומד בראשו: "קבינט שמעביר ילדי מחבלים מעזה בזמן שהחטופים נמקים במנהרות החמאס - זה קבינט לא ראוי שלא למד כלום מה-7 באוקטובר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/03/24 18:02 ג באדר ב'

ברקת במתקפה על הקבינט: "לא ראוי, לא למד כלום"
ברקת, צילום: Yonatan Sindel,Flash90

שר הכלכלה, ניר ברקת, מחריף את המתקפה על ראש הממשלה נתניהו ובשיחה עם משפחות חטופים תקף את קבינט המלחמה והעומד בראשו על העברת עשרות יתומים מעזה לישראל. לפי ציטוט שפרסם העיתונאי עמית סגל בטלגרם ברקת אמר למשפחות: "קבינט שמעביר ילדי מחבלים מעזה בזמן שהחטופים נמקים במנהרות החמאס - זה קבינט לא ראוי שלא למד כלום מה-7 באוקטובר" אמר ברקת.

היתומים הועברו ללא אישור קבינט המלחמה

דבריו של ברקת כנגד קבינט המלחמה סותרים את הדיווחים כי צה"ל והמנהל האזרחי אירגנו את מבצע החילוץ של כ-70 יתומים מעזה ללא אישור קבינט המלחמה. עשרות היתומים, מלווים בעשרות מבוגרים, הועברו מעזה לשטחי הרשות הפלסטינית כשבדרך הם נוסעים דרך שטח ישראל ועוברים בפאתי ירושלים.

ברקת תקף את נתניהו: "שבוי בקונספציה. נזק עצום לכלכלה"

כזכור, אמש האשים ברקת את ראש הממשלה בעיכוב מכוון של הכנסת פועלים זרים ממדינות שלום לישראל וזאת כדי להביא לחזרתם של הפועלים הפלסטינים בישראל. "לאפשר חזרה של הפועלים הפלסטינים לישראל- זה להכניס לישראל פיגועים וסכנה ביטחונית" אמר ברקת. "מי שמתכוון להחזיר את הפועלים הפלסטינים לעבוד בערי ישראל לא למד כלום מהשבעה באוקטובר. מי שמונע הבאה לישראל של פועלים זרים ממדינות שלום כדי להחזיר את הפלסטינים לרחובות ישראל – שבוי בקונספציה".

"הממשלה אישרה כניסת אלפים בודדים של פועלים זרים"

"עד עכשיו הממשלה אישרה כניסת אלפים בודדים של פועלים זרים" טען שר הכלכלה. "זה הכל. הנזק שנגרם לכלכלה הישראלית הוא בעשרות מיליארדי שקלים. סלילת כבישים, הקמת בנייני מגורים, מפעלים, תעשייה – הכל תקוע. כל יום שההחלטה לא עולה לישיבת הממשלה – הנזק הוא עצום".