השר הסרוג מאיים על נתניהו: עד שזה לא יקרה לא אשתתף בישיבות ממשלה

בעקבות החמרת המצב בקו העימות הצפוני, איים שר הנגב והגליל כי אם לא תגיע הממשלה להחלטה בנוגע לסיוע לתושבי הצפון כמובטח, ימנע מהשתתפות בישיבות ממשלה: "פוגע קשות בתושבי קו העימות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/03/24 15:35 ב באדר ב'

השר הסרוג מאיים על נתניהו: עד שזה לא יקרה לא אשתתף בישיבות ממשלה
צילום: Sraya Diamant/Flash90

מאז תחילת המלחמה בעזה, ובמיוחד ביממות האחרונות, המצב בצפון המדינה הולך ומחמיר. עקב כך שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, יצחק וסרלאוף, שלח היום מכתב לראש הממשלה, בנימין נתניהו, בו הוא דורש את מעורבותו הדחופה בנושא החלטת הממשלה המתייחסת לקו העימות בצפון.

השר מאיים: "אין בכוונתי להשתתף בישיבות הממשלה עד להעברת ההחלטה"

במכתבו, וסרלאוף מתריע כי האיום הביטחוני בצפון הארץ הולך וגובר, וכי ראשי הרשויות קורסים תחת הנטל הבירוקרטי ללא מענה רחב כפי שנדרש ומציין כי מאז פגישה שנערכה בתחילת השנה, בה הובטח לראשי רשויות קו העימות כי החלטת ממשלה תועבר בתוך כ-10 ימים, חלפו למעלה מ-45 יום, ועדיין אין כל התקדמות.

"לא ייתכן כי תושבי הצפון ימשיכו להיות מופקרים לגורלם ללא סיוע מדינתי", כתב וסרלאוף והוסיף: "המשך התמהמהות הממשלה בהעברת החלטה משמעותית ומידית לתושבי הצפון פוגע קשות בתושבי קו העימות ומעמיד בסכנה את עתידם ואת חזרתם בשוך הקרבות". השר הודיע בסיום מכתבו: "אין בכוונתי להשתתף בישיבות הממשלה עד להעברת ההחלטה בממשלה ובהצבעות בנוגע לסיוע לתושבי הצפון".