מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

ראיון ניסים ואטורי: "חייבים להיכנס קרקעית ללבנון"

חבר הכנסת ניסים ואטורי מתגורר ברמת הגולן, לשם שיגר חיזבאאלה הבוקר עשרות רקטות: "ביקשתי מכל הילדים לכתוב איפה הם" |"אנחנו מדינה ריבונית ונסראאלה מרגיש עכשיו מלך העולם"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 12/03/24 14:48 ב באדר ב'

ניסים ואטורי: "חייבים להיכנס קרקעית ללבנון"
ניסים ואטורי, צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90

אחרי מתקפה חסרת תקדים על הגולן, שוחחנו עם חבר הכנסת ניסים ואטורי מהליכוד שמתגורר בגולן: "הגיע הזמן להכות בחיזבאאלה, הבוקר בקבוצה המשפחתית ביקשתי מכל הילדים לכתוב איפה הם, איפה הקו הקו האדום שגלנט דיבר עליו? צריך לתקוף בלבנון ולהשתיק את הדבר הזה, אנחנו מדינה ריבונית ונסראאלה מרגיש עכשיו מלך העולם, הגיע הזמן לתת לצה"ל לנצח".

ואטורי: "חייבים להיכנס קרקעית"



איך זה להתגורר בגולן בתקופה האחרונה?

יש לאשתי נחישות להישאר שם, תושבי הגולן חזקים אבל מה שקורה בצפון, שילדים מגורשים מבתיהם עם רצועת ביטחון בתוך ישראל, נמאס מהמצב הזה, הגיע הזמן לתקוף, היום, לא לחכות למחר. חייבים להיכנס קרקעית כדי להרחיק אותם מהגבול. הצילומים של מנהיגי הצבא בכל גבעה בעזה לא מספיקים, הגיע הזמן להיכנס לרפיח וללבנון.

ראש הממשלה נתניהו כושל בטיפול בצפון?

אני יודע משיחות סגורות עם נתניהו שהוא היחיד שדורש להיכנס לרפיח, האמריקאים שכל כך דואגים לישראל צריכים לשחרר אותנו, נתניהו הוא היחיד בהנהגה הבטחונית שקורא להיכנס לרפיח.

הוא ראש הממשלה, שיתן הוראה.

גם ברפיח וגם בלבנון אנחנו צריכים להתארגן בצורה מסויימת, ברפיח למשל יש אזרחים שרק יפריעו לנו בלחימה שם ונדרשת כניסה באש חזקה כדי שלא יפגעו חיילים.