"דחוף": השרים מאשרים את התקציב לרשות לזהות יהודית של אבי מעוז

מזכיר הממשלה פנה הבוקר לשרים וביקש מהם לאשר באופן דחוף את פירוט התקציב של הרשות לזהות יהודית בראשות סגן השר אבי מעוז - פירוט התקציבים המלא

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 10/03/24 10:31 ל באדר א'

"דחוף": השרים מאשרים את התקציב לרשות לזהות יהודית של אבי מעוז
אבי מעוז , צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

ישיבת הממשלה השבועית לא תתקיים הבוקר (א'), אבל נושא אחד כן עולה לאישור שרי הממשלה. מזכיר הממשלה יוסי פוקס ביקש מהשרים לאשר במשאל טלפוני את תקציב הרשות לזהות יהודית של סגן השר אבי מעוז ממפלגת נעם והוסיף: "דחוף!".

חיזוק הקשר לירושלים

תקציב הרשות יעמוד על סך 25 מיליון שקל ויכלול בין היתר 2 מיליון שקל ל"חיזוק הקשר לירושלים וקידום ערכיה של מדינת ישראל כמדינת הליאום של העם היהודי", וכן 8 מיליון שקל לצורך, "קידום הלכידות והערבות ההדדית וחיזוק רוח ההתנדבות לחברה ולמדינה".

תקציב הרשות לזהות יהודית

תקציב הרשות לזהות יהודית צילום: ללא

מי שינהל את הרשות הוא חבר הכנסת לשעבר ניר אורבך, הרשות הממשלתית אשר הוקמה מתוקף החלטת ממשלה, תעסוק בחיזוק הזהות הלאומית – יהודית, תפתח ותבצע מגוון רחב של פרויקטים בקרב הציבורים השונים בארץ, כולל בני נוער, מבוגרים, בעלי צרכים מיוחדים ואוכלוסיות נוספות. הרשות תפעל לחיזוק ולביסוס הערכים של מדינת ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי, תוך שמירה על השורשים היהודיים והלאומיים שלנו והעמקת התרבות, המורשת היהודית, הדתית וההיסטורית, מאבות האומה ועד לימינו אנו.