סגן השר מוותר על התקציב: מעביר מיליונים לטובת המלחמה

סגן השר במשרד ראש הממשלה חבר הכנסת אבי מעוז מבקש להעביר את פעילות הרשות לזהות לאומית יהודית לטובת המלחמה: "איננו יכולים לעמוד מנגד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/10/23 11:30 י בחשון התשפד

סגן השר מוותר על התקציב: מעביר מיליונים לטובת המלחמה
אבי מעוז , צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

במכתב שהוציא היום (ד') סגן השר, ח"כ אבי מעוז, למנכ"ל משרד ראש הממשלה, כותב מעוז על הרצון שלו להעביר את תקציב פעילות הרשות שעליה הוא מוסמך לטובת המלחמה.

"ערב פרוץ המלחמה עמדה הרשות בפני אישור פרטני של תקציבה מול משרד האוצר, ואיוש התקנים ברשות. עד עתה נקלטו שלושה בעלי תפקידים - ראש הרשות ושני מנהלי אגפים בכירים. כמו כן, נחנכו משרדי הרשות בהר חוצבים".

מעוז מוסיף במכתב וכותב: " איננו יכולים לעמוד מנגד כאשר עם ישראל כולו מתגייס למערכה מול האויב האכזרי שקם עלינו לכלותינו. אשר על כן, בתאום עם ראש הרשות מר ניר אורבך, אני מעמיד את עובדי הרשות שנקלטו עד כה, את תקציב הרשות ואת משרדי הרשות לטובת צרכי המלחמה, ככל אשר ידרש ובהתאם לשיקול דעתך".

אבי מעוז מוותר על התקציב

אבי מעוז מוותר על התקציב צילום: ללא

ראש הרשות ניר אורבך אמר: "מרגע בו פרצה המלחמה בבוקר שמחת תורה, היה ברור כי לא נוכל להפטיר כדאשתקד ובמקום תכניות העובדה השוטפות, נפנה את כל תקציב הרשות לסיוע ולשיקום משפחות המפונים ולמען חיזוק חוסנה האזרחי של מדינת ישראל בשעה הקשה בה היא ניצבת."