דודי אמסלם במתקפה על גנץ: "אתה זה שתמיד בוכה"

נסיעתו של יו"ר המחנה הממלכתי לביקור בוושינגטון, בזמן שראש הממשלה נשאר בארץ, עוררה את זעמם של בכירי הליכוד. אמסלם: "הקמת מדינה פלסטינית שתחסל את מדינת ישראל"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 03/03/24 10:13 כג באדר א'

דודי אמסלם במתקפה על גנץ: "אתה זה שתמיד בוכה"
דודי אמסלם., צילום: Miriam Alster/FLASH90

יו"ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ,המריא אמש (שבת) לסדרת פגישות מדיניות בוושינגטון, זאת למרות התנגדותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, הנסיעה של גנץ ופגישתו סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס הצפוייה עם הסעירו את בכירי הליכוד.

השר דודי אמסלם תקף את גנץ וכתב: "מר גנץ, כניסתך לממשלה היתה על מנת לייצר אחדות בחירום, ולא כדי להיות סוס טרויאני. הנסיעה שלך הבוקר לארצות הברית היא בניגוד מוחלט לתקנון הממשלה,אתה זה שתמיד בוכה שמפרים הסכמים".

בני גנץ

בני גנץ, צילום: Yonatan Sindel,Flash90

אמסלם הוסיף: "האמריקאים כנראה רואים בך את הכתובת כדי להוביל תהליך של מדינה פלסטינית והפסקת הלחימה בעזה. להזכירך נכנסת לממשלת החירום כדי לייצר קונצנזוס בזמן המלחמה- ולא כדי לעצור את צה"ל מלנצח את המלחמה ולייצר הזדמנות להוביל תהליך של הקמת מדינה פלסטינית שתחסל את מדינת ישראל".

ההנחיה החריגה של לשכת נתניהו

אנשי נתניהו הנחו את שגריר ישראל בוושינגטון מייק הרצוג, "לא לטפל בביקור גנץ בארה"ב". בשל כך, לפי שעה זאת השגריר לא צפוי להתלוות לפגישותיו של גנץ עם בכירי הממשל. כך דיוח העיתונאי איתמר אייכנר ב-YNET.