"אני אעזור": השר פרסם את מספר הטלפון שלו וביקש מחיילים להתקשר

שר העבודה מטעם ש"ס יואב בן צור עלה לראיון ברדיו ודיבר על תופעת פיטורי חיילי המילואים והמהלכים שמקדם משרדו נגד התופעה. כשנשאל על העצמאיים שיתף את מספרו האישי וביקש מחיילים להתקשר | המספר בפנים

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/02/24 13:23 כב בשבט התשפד

"אני אעזור": השר פרסם את מספר הטלפון שלו וביקש מחיילים להתקשר
השר בן צור, יכולים להתקשר, צילום: יונתן סינדל פלאש 90

בזמן שמאות אלפי מילואימניקים ממשיכים להילחם בעזה, יש מי שמנצל את היעדרותם ופועל לפטר אותם מעבודתם, בניגוד לחוק. מי שנלחם בתופעה הוא שר העבודה יואב בן צור שהתייחס לדברים בראיון ל"רשת ב".

הרצון של בן צור: 90 ימי הגנה מפני פיטורין

"המאבק למען משרתי המילואים, זה האתגר הגדול ביותר עבורי. איפה הלב של המעסיקים לפטר בציניות מרושעת, לוחמים שחזרו מהקרב. המילואימניקים שואלים את עצמם על מי שמרנו, למען מי נלחמנו? כרגע אני בשיח מול המעסיקים להרחיב את תקופת ההגנה עבורם מ-30 יום ל-60 והחזון שלי להרחיב למשך 90 יום".

חיילים

חיילים, פנו לשר. צילום: Flash90

מספר הטלפון של השר בן צור

"אני קורא לכל חיילים המילואים, יש לנו כלים להילחם בתופעה הזו, מעסיק כזה יוכל לקבל כמעט 40 אלף קנס. פנו אלינו, לא למשרד הביטחון, אנחנו נמצאים בשביל זה". הוסיף בן צור. כשנשאל לגבי אנשי מילואים בעלי עסקים עצמאיים השיב בן צור: "מי שיפנה למס רכוש ולא יצליח להסתדר, שיתקשר אליי ואני אעזור לו, 050-2222861, הטלפון שלי פתוח לכולם" בשלב זה שיתף השר את מספרו האישי לתדהמת צמד המראיינים.