מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

בן כספית משיב לטיבי: גם אין סיכוי שתהיה לכם מדינה

העיתונאי הוותיק השיב לציוץ התוקפני של חבר הכנסת הערבי נגד נעה תשבי: "הסיבה שאין לכם מדינה היא אתם, לא אנחנו. למרבה הצער, גם אין סיכוי שתהיה לכם מדינה בעתיד הנראה לעין. בגללכם, לא בגללנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/12/23 21:42 יג בטבת התשפד

בן כספית משיב לטיבי: גם אין סיכוי שתהיה לכם מדינה
הגן על נתניהו, בן כספית, צילום: Tomer Appelbaum/POOL

לאחר שחבר הכנסת אחמד טיבי האשים את השחקנית נעה תשבי בתמיכה ברצח עם בגלל שהצטלמה עם שרשרת של ארץ ישראל, העיתונאי בן כספית השיב לו בחשבון הטוויטר: "אחמד, תירגע. המפה על השרשרת של נועה לא מוחקת את הפלסטינים מהמפה. להיפך, היא סופרת אותם בתוכה. לא, אין כאן קריאה לג'נוסייד".

"הסיבה שאין לכם מדינה היא אתם, לא אנחנו"

כספית הסביר כי השרשרת אינה מסמלת קריאה לג'נוסייד: "התבלבלת קצת ואם היית מכיר את נועה היית יודע שהיא לא בן-גביר". לסיום, העיתונאי האשים את חבר הכנסת הערבי: "הסיבה שאין לכם מדינה היא אתם, לא אנחנו. למרבה הצער, גם אין סיכוי שתהיה לכם מדינה בעתיד הנראה לעין. בגללכם, לא בגללנו".

אחמד טיבי זעם: השרשרת של נועה תשבי היא קריאה לרצח עם

כזכור, אתמול חבר הכנסת אחמד טיבי הציג תמונה של נעה תשבי לובשת שרשרת ארץ ישראל לראיון וכתב: "כשזה בערבית או באנגלית זה 'מהנהר עד הים' זה ג׳נוסייד נגד יהודים. אבל כשזה תלוי על הצוואר של ישראלית זו 'הסברה', ואת מוזמנת לאולפנים מבלי להישאל על כך. אגב, אין אף שר בממשלת הימין שמכיר בפלסטינים כעם עם זכות להגדרה עצמית. אף שר".

תשבי, עוסקת בהסברה בינלאומית מאז החלה המלחמה ולכל הראיונות והסרטונים שלה היא מקפידה תמיד להצטלם עם שרשרת של מגן דוד או של ארץ ישראל- שרשראות שנהיו פופולריות מאוד בשבועות האחרונים.