השר התקשר לאילון לוי ושאל: אפשר לשדך אותך?

אילון לוי הפך במהלך המלחמה לפנים של ישראל בעולם כדובר מערך ההסברה הלאומי, אבל גם הוא לא ציפה לשיחה הזאת מהשר בממשלה. בטוויטר הוא שיתף: "התקשר לנסות לשדך אותי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/12/23 08:48 ח בטבת התשפד

השר התקשר לאילון לוי ושאל: אפשר לשדך אותך?
אילון לוי, הפנים שלנו בעולם, צילום: חיים צח/לע"מ

אם אתם לוקחים חלק במאמצי ההסברה של ישראל, או סתם גולשים להנאתכם ברשתות החברתיות אז כנראה יצא לכם להכיר כבר את אילון לוי, כוכב ההסברה של ישראל. לוי, דובר מערך ההסברה הלאומי, הפך לפנים שלנו בעולם עם אנגלית רהוטה ותשובה טובה לכל שאלה, אבל לשאלה ששאל אותו שר בממשלה גם הוא לא היה מוכן.

לוי הופתע: השר ניסה לשדך אותו

לוי שיתף בעמוד הטוויטר שלו כי אתמול (ג') קיבל טלפון משר בממשלה שביקש להציע לו הצעה במישור האישי. "זה עוד לא קרה לי: היום קיבלתי טלפון משר בממשלה (לא אספר מי). במה אוכל לעזור, אדוני השר? התקשר לנסות לשדך אותי. אתם עם לא נורמלי" כתב.

אילון לוי

אילון לוי, צילום: חיים צח/לע"מ

"זה נותן לי להרגיש שאני לא לגמרי משוגע"

בראיון ל"חדשות כיפה" כבר חשף לוי את היותו רווק. עוד שיתף בראיון על הודעות התמיכה שהוא מקבל מכל העולם: "אני מפוצץ בהודעות תמיכה מכל העולם, משהו לגמרי לא צפוי. מעבר לאיומי המוות, כל פעם שאני מרפרש את האינסטגרם אני מקבל הודעות תמיכה. לא רק מישראלים, אלא מכל העולם, כאלו שרוצים רק לחזק ולהגיד כל הכבוד. זה נותן לי להרגיש שאני לא לגמרי משוגע ולא עובד לשווא".