סמוטריץ' זועם: "הדם שלהם לא פחות אדום מכל אזרח אחר"

שר האוצר מגיב לביקורת על דרישתו להעברת מאות מיליונים לחיזוק הביטחון ביו"ש: "המחיר שמשלמת ההתיישבות בקרבנות הוא גדול לאין ערוך ממשקלה באוכלוסיה. נגדם אתם מסיתים?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/12/23 19:23 כח בכסלו התשפד

סמוטריץ' זועם: "הדם שלהם לא פחות אדום מכל אזרח אחר"
סמוטריץ' , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שר האוצר, בצלאל סמוטריץ' הגיב היום (ב') לביקורת על דרישתו להעברת מיליונים לחיזוק הביטחון ביו"ש. "לצערי, אנחנו עדים היום לקמפיין הסתה נוראי כנגד ההתיישבות והמתיישבים ביהודה ושומרון" תקף סמוטריץ'. שר האוצר האשים: "הקמפיין הזה מצטרף למסע הסתה נוראי שמתרחש כאן מאז שמחת תורה, מאז השבעה לאוקטובר, שבמסגרתו חצי מיליון אזרחי ישראל, תושבי יהודה ושומרון, מואשמים באחריות לטבח הנורא שביצע חמאס בדרום".

סמוטריץ': המחיר שמשלמת ההתיישבות גדול לאין ארוך ממשקלה באוכלוסייה

בהמשך דבריו, שר האוצר הדגיש את תרומת המתיישבים במלחמת חרבות ברזל. "המחיר האיום והנורא שמשלמת ההתיישבות בקרבנות הוא גדול לאין ארוך ממשקלה באוכלוסייה" טען. "נגדם אתם מסיתים? בהם אתם מטילים דופי על הדרישה הבסיסית להגן על חייהם מול האויב הערבי?" שאל סמוטריץ' בזעם.

לסיום דבריו, סמוטריץ' הבהיר: "כן. הדם שלהם לא אדום פחות מהדם של כל אזרח אחר במדינת ישראל". את דבריו חתם שר האוצר בקריאה לכלל ראשי המפלגות: "תגנו את הקמפיין הנורא הזה ותתנצלו. תתנצלו לפני משפחות הגיבורים".