בן גביר חיבק - בן המשפחה זעם: "תוריד ממני את הידיים שלך"

גיל דיקמן, שבת דודתו נחטפה לעזה, הגיע לדיון בכנסת בנוגע לחוק עונש מוות למחבלים שם הביע את עמדתו נגד בן גביר. בתום הדיון השר חיבק את דיקמן - והוא הגיב לכך בזעם

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/11/23 16:21 ז בכסלו התשפד

בן גביר חיבק - בן המשפחה זעם: "תוריד ממני את הידיים שלך"
החיבוק של בן גביר לדיקמן, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

גיל דיקמן, שבת דודתו נחטפה על ידי מחבלי חמאס, הגיע היום (ב') לדיון בכנסת בנוגע לחוק עונש מוות למחבלים - והביע שם את התנגדותו לתזמון הדיון - כאשר ישראלים עדיין נמצאים בשבי ארגון הטרור בעזה.

בסוף הדיון, השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הצטלם כשהוא מחבק את דיקמן, אבל גיל מיהר להבהיר בציוץ ששיתף בטוויטר: "תוריד ממני את הידיים שלך. המבט שלי כאן אומר הכל. אמרתי לך: אל תחבק אותי. בכל זאת חיבקת", כתב בזעם.

"הכל בשביל התמונה"

"אמרתי לך: אל תסכן את האהובים שלנו. בכל זאת סיכנת. הכל בשביל התמונה. איתמר בן גביר - אין לך שום גבול. כולם רואים שאתה עושה קרקס על הדם של המשפחות שלנו. עוד לא מאוחר. תעצור, סיכם את דבריו.

עוד לפני תחילת הדיון, שיתף דיקמן ציוץ זועם בטוויטר נגד בן גביר: "ביקשתי מאיתמר בן גביר לדחות את הדיון המיוחד בנושא חוק עונש מוות למחבלים. דיון שירמוס את המשפחות שלנו, יסכן תינוקות, זקנים, נשים וגברים. איתמר ליטף לי את הלחי, ואמר 'אני אעשה את זה בכל זאת'. עוד רגע עולה מולו בוועדה. זה הולך להיות קשה. לא ננוח עד שהחטופים יחזרו הביתה בשלום".

החיבוק

החיבוק צילום: Yonatan Sindel/Flash90