מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

ארז טל: "זה יותר חשוב מהמוות של האויב"

מנחה הטלוויזיה הגיע להזדהות עם משפחות החטופים, וחזר לתכנית המשותפת עם אברי גלעד עם מספר מסקנות: "החיים של האחים שלי יותר חשובים לי מהמוות של האויב שלי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/11/23 12:38 ז בכסלו התשפד

ארז טל: "זה יותר חשוב מהמוות של האויב"
ארז טל, צילום: Flash90

בימים האחרונים צועדים משפחות החטופים במחאה לשחרור יקריהם במהירות ובדחיפות. מנחה הטלוויזיה ארז טל הצטרף לצעדה, וחזר לתכניתו המשותפת עם אברי גלעד עם מסקנות. "חשבתי על זה שבשבעה באוקטובר חטפנו כזאת סטירה, כזאת השפלה, שהתגובה הטבעית שלנו זה הרצון לכסח להם בעזה את הצורה ולהראות להם מה זה", שיתף טל, "וצה"ל באמת עושים את זה מצוין. ואתה יודע מה? ככה צריך".

ארז טל: "החיים של האחים שלי יותר חשובים לי מהמוות של האויב שלי"

עם זאת, לטל היה חשוב להעלות עוד נקודה: "אבל מה עם החטופים? פתאום הבנתי שיש כאלה שבאיזה שהוא מקום כועסים על משפחות החטופים, כי הם מזכירים לנו את ההשפלה, את הסטירה שחטפנו, את זה שקשישים וילדים נחטפו כי הפקרנו אותם. והמדינה שהפקירה אותם חייבת להחזיר אותם. מה יותר חשוב - להציל ישראלים או לכסח את האויבים?".

טל התייחס למטרות המבצע שהגדירה הממשלה: מיטוט החמאס ושחרור החטופים, וטען שאפילו בשביל הסמנטיקה זה צריך להיות הפוך. "החיים של האחים שלי יותר חשובים לי מהמוות של האויב שלי", הסביר, "ותאמין לי שאני הכי אשמח שכל מחבל חמאס ימות כמה שיותר מהר. ברור שיהיה מחיר, גבוה, אבל עדיף לשלם אותו עכשיו מאשר להצטער אחר כך".