מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

"יש לי כעס עצום כלפי נתניהו": נחשפה התכתבות פרטית של גלית דיסטל אטבריאן

פעילת השמאל אור סיונוב חשפה התכתבות פרטית עם השרה לשעבר גלית דיסטל בה היא מגלה כי "את הזעם האישי על נתניהו אני מכילה כבר כמה חודשים", ומודה: "הימים של הממשלה הזאת ספורים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/11/23 08:07 ג בכסלו התשפד

"יש לי כעס עצום כלפי נתניהו": נחשפה התכתבות פרטית של גלית דיסטל אטבריאן
גלית דיסטל, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

"יש ל כעס עצום כלפיו, את לא יודעת כמה הוא שבר אותי" כך כתבה שרת ההסברה לשעבר בהתכתבות פרטית שנחשפה על ידי פעילת השמאל, אור סיונוב בפייסבוק. "הזעם על המפלצות שגדלו תחת הממשלות שלו בצפון ובדרום הוא מה ששבר אותי וגרם לי להתפטר" כתבה חברת הכנסת מהליכוד, במהלך דין ודברים עם פעילת השמאל.

"הימים של הממשלה הזאת ספורים. זה ברור לחלוטין"

"עד השבת השחורה הייתי משוכנעת שנתניהו הוא מר ביטחון" כתבה השרה לשעבר. בהמשך אותה התכתבות הסבירה דיסטל כי: "נתניהו הוא לא השטן שאת מתארת, ומסתבר שהוא גם לא המלאך שפעם הערכתי". בהמשך אותה התכתבות דיסטל הודתה באחריות הממשלה למחדל וכתבה: "בוודאי שיש לנו אחריות, לכן התפטרתי מייד אחרי הכאפה של השבת השחורה. הימים של הממשלה הזאת ספורים זה ברור לחלוטין".

"אני סותמת את הפה במאמץ עליון כרגע כי ישראל נמצאת בסכנה קיומית של ממש"

לצד הדברים החריפים על ראש הממשלה, חברת הכנסת הסבירה מדוע היא נמנעת מלומר אותם בפומבי: "אני סותמת את הפה במאמץ עליון כרגע כי ישראל נמצאת בסכנה קיומית של ממש". דיסטל הסבירה כי: "המערכה מול חיזבאללה היא עניין של זמן. יש להם עשרות אלפי טילים, וכשהם פוגעים בבניין אז הלך על על הבניין, יחד עם כל הממ"דים שלו. זה אומר אלפי הרוגים ביום וזה מעבר לפינה".