מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

"מוקף ביועצים גרועים": חברת הכנסת מהליכוד נגד מקורבי נתניהו

חברת הכנסת טלי גוטליב תקפה את מקורביו של ראש הממשלה וטענה כי הוא מקיף את עצמו ביועצים גרועים: "מי שמקיף אותו ונתן לו כזו עצה גרועה - צריך ללכת הביתה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/10/23 16:54 יד בחשון התשפד

"מוקף ביועצים גרועים": חברת הכנסת מהליכוד נגד מקורבי נתניהו
נתניהו עם מקורביו, מלחמת חרבות ברזל, צילום: Revkin Fenton/Flash90

מלחמת חרבות ברזל: לאחר שהאשים את בכירי הביטחון במחדל הביטחוני והתנצל, חברת הכנסת טלי גוטליב מהליכוד תקפה את יועציו של ראש הממשלה וטענה כי נתניהו "מוקף ביועצים גרועים". בציוץ שהעלתה לחשבון הטוויטר שלה כתבה גוטליב: "ראש הממשלה לא מפעיל לבד את הפלאפון, לא מפרסם לבד בטלגרם או בכל רשת חברתית. הוא מוקף ביועצים גרועים".

בהמשך התייחסה גוטליב במישרין לציוץ שעורר סערה וכתבה: "מי שמקיף אותו ונתן לו כזו עצה גרועה לפרסם בזמן מלחמה אמירה (נכונה או צודקת ככל שהיא) - צריך ללכת הביתה. זו לא פעם ראשונה שאני רושמת את זה עליהם. לצערי".

"לא ניתנה התרעה על כוונות מלחמה מצד החמאס"

כזכור, במהלך הלילה האשים את בכירי הביטחון במחדל הביטחוני. בציוצו המאשים כתב נתניהו כי "בניגוד לטענות השקריות, בשום מצב ובשום שלב לא ניתנה התרעה לראש הממשלה נתניהו על כוונות מלחמה מצד החמאס". בנוסף טען ראש הממשלה, כי עד לפתיחת המתקפה גורמי הביטחון העריכו כי חמאס מורתע. לאחר שהציוץ עורר ביקורת נרחבת מקיר לקיר, ראש הממשלה נתניהו פרסם התנצלות פומבית על הציוץ וכתב: "טעיתי. דברים שאמרתי בעקבות מסיבת העיתונאים לא היו צריכים להיאמר ואני מתנצל על כך", כתב נתניהו.