מרגש בין כל ההצהרות: דובר צה"ל הגיע לבקר את אחיו בכפר השיקומי

במהלך הימים העמוסים של המלחמה, דובר צה"ל הגיע לביקור מרגש בכפר השיקומי עדי נגב - נחלת ערן: "המקום הזה מבטא את הטוב והעוצמה שבחברה הישראלית ומזכיר לנו על מה אנחנו נלחמים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/10/23 15:58 יד בחשון התשפד

בין כל ההצהרות: דובר צה"ל הגיע לבקר את אחיו בכפר השיקומי
דובר צה"ל דניאל הגרי מבקר את אחיו, צילום: עדי נגב נחלת ערן

מי שהפך לפנים המוכרות של המלחמה, דובר צה"ל, תת אלוף דניאל הגרי, הגיע לכפר השיקומי "עדי נגב - נחלת ערן" לבקר את אחיו, יוני הגרי, מדייריו הראשונים של הכפר. תא"ל הגרי שסיים ביקור בקיבוץ בארי, נכנס לכפר לביקור בזק לפני חזרתו לקרייה וביקר גם בבית החולים השיקומי שבמקום. הגרי התרשם מבית החולים וחיזק את הצוות, הדיירים והמטופלים: "אני מאד מתרגש להיות פה היום. אנחנו בימים קשים של לחימה וצריכים את הרוח של החברה הישראלית. המקום הזה, שאני מכיר מהיום שהוא נבנה, מבטא את הטוב והעוצמות שבחברה הישראלית. אני שמח לראות את הכח הגדול שיש פה ואת הטיפול המסור. זה נותן לנו הרבה מאד כוח ומזכיר לנו טוב מאד על מה אנחנו נלחמים".

דניאל הגרי בביקור מרגש בכפר השיקומי

דובר צה"ל דניאל הגרי מבקר את אחיו

דובר צה"ל דניאל הגרי מבקר את אחיו צילום: עדי נגב נחלת ערן

דובר צה"ל דניאל הגרי מבקר את אחיו

דובר צה"ל דניאל הגרי מבקר את אחיו צילום: עדי נגב נחלת ערן

אבי וורצמן, מנכ"ל הכפר ובית החולים השיקומי: "אנו מחזקים את ידיו של חברנו, תא"ל הגרי ושל כל חיילי צה"ל. עם ישראל עובר ימים לא פשוטים. החלטנו להצטרף למאמץ הלאומי ולפתוח מחלקת שיקום נוספת שתוסיף עוד 28 מיטות על ה80 שקיימות במחלקות. אנו מזמינים את כל תושבי הדרום וחיילי צה"ל הזקוקים לשיקום לבית החולים השיקומי החדש והממוגן שלנו. יש לנו כאן צוות נפלא ומקצועי שמחכה לטפל בכם".