ראש יהודי: נעתור נגד ההחלטה של עיריית תל אביב

ארגון ראש יהודי הודיע כי יעתור נגד ההחלטה של עיריית תל אביב. "העירייה נתנה היום פרס לעבריינות ולאלימות ולאלה שנלחמו שלא תתקיים תפילה ברשות הרבים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/09/23 20:56 יג בתשרי התשפד

ראש יהודי: נעתור נגד ההחלטה של עיריית תל אביב
מפגינים בתל אביב, צילום: תומר נויברג/פלאש 90

ארגון ראש יהודי הגיב הערב (ה') להחלטת עיריית תל אביב על ביטול ההיתר שניתן לקיום הקפות שניות בכיכר דיזנגוף במוצאי שמחת תורה. "לצערינו עיריית תל אביב נכנעה לתכתיבים של השוליים הקיצוניים שהגיעו להפריע ולשבש את תפילת יום הכיפורים" כתבו. בנוסף הודיעו בארגון כי יעתרו נגד ההחלטה.

"הדגשנו במהלך השבוע ואנחנו מדגישים גם עכשיו. לא עברנו על החוק. נקודה. העירייה נתנה היום פרס לעבריינות ולאלימות ולאלה שנלחמו שלא תתקיים תפילה ברשות הרבים" הוסיפו בארגון, וחתמו "אנחנו לא ניתן לשקר לנצח".

עיריית תל אביב ביטלה את האישור לקיום הקפות שניות בדיזנגוף

מוקדם יותר היום הודיעה עיריית תל אביב על ביטול ההיתרים שניתנו לעמותת "ראש יהודי" לקיום אירועים במרחב הציבורי בחג הסוכות, וזאת "לנוכח הפרת הנחיות העירייה והחלטת בית המשפט על ידי אנשי העמותה בערב יום הכיפורים". לטענת העירייה מכתב הביטול ניתן לאחר שימוע שנערך לעמותה "בשל הצבת במה ללא היתר נדרש ושימוש באמצעים פיזיים להפרדה מגדרית במהלך תפילות יום הכיפורים בכיכר דיזינגוף".

העימותים בכיכר דיזינגוף

העימותים בכיכר דיזינגוף, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

הציונות הדתית במתקפה על חולדאי: "צבוע, אלים, דורסני, משתיק ונוטף שקר"

מפלגת הציונות הדתית הגיבה להחלטת עיריית תל אביב ותקפה את ראש העירייה רון חולדאי: "רון חולדאי פועל באופן טוטליטרי צבוע, אלים, דורסני, משתיק ונוטף שקר. בסופו של יום האמת, השפיות והרוב ינצחו את הטרלול והשקר. אנו מחזקים את ראשי ופעילי ראש יהודי. תמשיכו להרבות אור ואהבה וזה ינצח את החושך והשנאה".

רון חולדאי |

"צבוע, אלים, דורסני, משתיק ונוטף שקר", רון חולדאי. צילום: Chaim Goldberg/Flash90