"מול הזומבים המוסתים": בית הדין של הליכוד מחזיר את הפעיל שהודח

בית הדין של הליכוד פסק כי פעיל הליכוד איציק זרקא יוחזר למפלגה, זאת לאחר שהושהה לאחר שאמר "גאה על 6 מיליון אשכנזים שנשרפו". בהכרעת הדין נכתב: "עומד בקו האש לילה ויום מול הזומבים המוסתים"

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 22/09/23 14:46 ז בתשרי התשפד

"מול הזומבים המוסתים": בית הדין של הליכוד מחזיר את הפעיל שהודח
איציק זרקא, חוזר לליכוד, צילום: הדס פרוש פלאש 90

בית הדין של הליכוד בראשות עו"ד מיכאל קליינר מפרסם היום את פסק הדין נגד פעיל התנועה איציק זרקא שהודח ממנה לאחר שאמר "גאה על 6 מיליון אשכנזים שנשרפו". דייני המפלגה כותבים בפסק הדין כי "זרקא חצה גם חצה קווים אדומים שאי אפשר להשלים עם חצייתם. יש אמירות שאין להן צידוק וגם לא כפרה".

"אמירתו הבלתי נתפסת של זרקא שהפכה נחלת כלל הציבור בישראל תלווה אותנו ובעיקר אותו עוד שנים רבות, כמו הייתה מספר כחול שנצרב על הזרוע ואינו ניתן להסרה" כתבו הדיינים. את החזרתו לשורות הליכוד מצדיקים הדיינים בכך היא ב"פעילותם הבלתי נלאית של יצחק זרקא ורעייתו חני בשירות התנועה ברגעים קשים של שפל ציבורי ודכדוך כפי שרק יחידי סגולה מעטים זכאים להתברך בממדיה ובהיקפה". עוד הם מוסיפים את "החרטה העמוקה שהביע זרקה נוכח מה שהגדיר כ'מילים האיומות שיצאו לי מהפה'".

זרקא והשרה סילמן, פעיל מוכר בליכוד

זרקא והשרה סילמן, פעיל מוכר בליכוד, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

"מול הזומבים המוסתים המגדפים"

בית הדין סיפק בפסק הדין גם אמירה חריגה משלו הן בגלל הניסוח הבלתי משפטי והן בסגנון הדברים וכתב כי "קשה לצפות ממי שעומד בקו האש לילה ויום מול הזומבים המוסתים המגדפים ומחרפים בלשון ביבים את ראש הממשלה הנבחר הנערץ עליהם, להקפיד בכל המצבים על לשון המעטה עתירת איפוק צונן כמו היו בדיבייט בבית הלורדים בלונדון".

"יכול להכניס הרבה אנשים לבית הסוהר"

נזכיר שלאחר שבליכוד הדיחו את זרקא משורות המפלגה, איים הפעיל ואמר ל-"wow tv" האינטרנטית כי "אם אני אפתח את הטלפון" אמר למגיש, "אתה יודע מה הוא יכול לעשות איזה מהומות? הוא יכול להכניס הרבה אנשים לבית הסוהר מצד שמאל ומצד ימין. אני משלם 850 שקלים כל חודש כדי לגבות את כל החומרים".