ראש המועצה הסרוג הודיע על פרישה: "אני מבקש סליחה"

ראש מועצת קרית ארבע אליהו ליבמן הודיע כי לא יתמודד בבחירות הקרובות על ראשות המועצה, ואמר כי בני משפחתו נאלצו לשלם מחירים כבדים במסגרת התפקיד

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/09/23 19:21 ו בתשרי התשפד

ראש המועצה הסרוג הודיע על פרישה: "אני מבקש סליחה"
לא יתמודד בשנית, ליבמן, צילום: Miriam Alster/Flash90

ראש מועצת קרית ארבע, אליהו ליבמן, הודיע היום (ה') כי לא יתמודד לקדנציה נוספת על ראשות המועצה. בהודעה שפירסם ליבמן שיתף על הקשיים עימם התמודד במסגרת התפקיד ואמר כי בני משפחתו "נאלצו להכנס אף הם מתחת לאלונקה ולעיתים שילמו על כך מחיר כבד". בהמשך התנצל: "אני מבקש סליחה ומחילה ממי שנפגע ממני במהלך הדרך".

"האתגרים בקדנציה הזו היו מרובים וביניהם משבר הקורונה העולמי וחמש מערכות בחירות" שיתף ראש המועצה. בהמשך הודה למנכ"ל המועצה ושיבח אותו: "מקצוען אמיתי שדחף את המדיניות שלנו קדימה". בנוסף הודה לתושבי המועצה: "מודה לתושבי המועצה שנתנו בי את האמון שלהם בחמש השנים האחרונות ושרבים מהם היו בשותפות קהילתית ובהתנדבויות רבות למען הכלל".

עוד כתב ראש המועצה הפורש: "הנחיתי את כלל המנהלים ובעלי התפקידים לדייק ולרענן את תיקי העבודה המסודרים לצורך חפיפה", והוסיף: "איחוליי לתושבי מועצת קרית ארבע-חברון הצלחה רבה עם ראש המועצה שיבחר".

הקדנציה של ליבמן

ליבמן זכה בבחירות למועצת בקריית ארבע ב-2018 ב-53% מקולות הבוחרים, וניצח את ראש המועצה הקודם מלאכי לוינגר. במהלך כהונתו קרא לחסל את ראש עיריית חברון, ולפני כשלושה חודשים פרסם הודעת תמיכה בנוער הגבעות ואמר: "הגיבורים שלי בדור הזה הם נערי הגבעות, המוסרים את נפשם במערכה על רגבי אדמת הקודש בארץ ישראל".