לא רק ראש הממשלה - הבכירים שמשתפים בפגישה עם נשיא גרמניה

השורה הארוכה של הפגישות המדיניות של נתניהו בארצות הברית נפתחה עם קנצלר גרמניה | בפגישה נכחו בכירים נוספים, בהם ראש המוסד ומזכי הממשלה

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/09/23 19:27 ד בתשרי התשפד

לא רק ראש הממשלה - הבכירים שמשתפים בפגישה עם נשיא גרמניה
נתניהו נפגש עם קנצלר גרמניה, צילום: אבי אוחיון / לע״מ

ראש הממשלה נתניהו שוהה כעת (ג') בארצות הברית, לרגל כינוס עצרת האו"ם השנתי. ביקורו בארצות הברית כולל לוז צפוף במיוחד, שהתחיל אתמול בפגישה עם המילארדר אילון מאסק, והמשיך היום בהשתתפות בעצרת האו"ם בניו יורק.

בין המשתתפים: השר לעניינים אסטרטגיים, ראש הסגל וראש המוסד

בתוך כך, בנימין נתניהו נפגש הערב עם קנצלר גרמניה אולף שולץ, בשולי עצרת האו"ם בניו יורק. בפגישה משתתפים השר לעניינים אסטרטגיים, ראש הסגל, ראש המוסד, ראש המל"ל, מזכיר הממשלה, מזכ"צ ראש הממשלה, שגריר ישראל באו"ם והיועץ המדיני. בהמשך נתניהו צפוי להיפגש גם עם נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי, נשיא טורקיה רג'פ ארדואן ונשיא פרגוואי סנטיאגו פניה.

נתניהו וקנצלר גרמניה אולף שולץ

נתניהו וקנצלר גרמניה אולף שולץ צילום: אבי אוחיון / לע"מ

טרם צאתו המראתו לביקור המדיני, אמר נתניהו: "אני יוצא עכשיו לעצרת האו"ם, שם אני אייצג את ישראל אל מול אומות העולם. בימים אלו גם אפגוש מנהיגים רבים מהעולם, בראשם הנשיא ביידן, שאיתו אדבר בין השאר ובראש ובראשונה על איראן והרחבת מעגל השלום", עוד אמר: "אני חייב להגיד שזה די מרגש לראות את ריבוי הבקשות לפגישות. אני לצערי לא יכול להיפגש עם כל המנהיגים שביקשו, אבל מקווה להיפגש עם רובם".