יעקב ברדוגו: "יריב לוין מקים מחנה בליכוד, הוא לא יצליח"

ברקע הפגישה שערך שר המשפטים עם גורמי ימין בכנסת, מעריך הפרשן יעקב ברדוגו כי לוין מקים מחנה בתוך הליכוד אך מסתייג: "אני מסתכל על יריב לוין כמישהו שמקים מחנה אך מעריך שזה לא יצליח"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/09/23 10:11 ד בתשרי התשפד

יעקב ברדוגו: "יריב לוין מקים מחנה בליכוד, הוא לא יצליח"
יריב לוין, מחנה בליכוד?, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בזמן שראש הממשלה שוהה בביקורו המדיני בארצות הברית, נערכה אתמול (ב') בכנסת פגישה בהשתתפות שר המשפטים לוין, חבר הכנסת רוטמן ועוד ארגוני ימין המזוהים עם הרפורמה המשפטית. הבוקר טוען הפרשן הפוליטי יעקב ברדוגו כי לוין "מקים מחנה" משלו בליכוד, את הדברים אמר במהלך תוכנית הבוקר של ערוץ 14.

"זאת ההבנה שלי"

"האם יריב לוין מקים מחנה? אני יכול להגיד אחרי הדיווחים של אתמול שכן, זאת ההבנה שלי" אמר ברדוגו והוסיף "אני חושב שיריב לוין מייצר מחנה שזה חידוש גדול בתפיסת העולם של הליכוד והימין, הוא כבר לא מה שנקרא יד ימינו של בנימין נתניהו אלא מנסה לעמוד על רגליו".

יעקב ברדוגו, ירידה בצופים

יעקב ברדוגו, ביקורת על לוין. צילום: Yonatan SIndel/Flash90

הביקורת של ברדוגו על לוין

בהמשך התייחס לסיכויי הצלחה של מהלך כזה ואמר: "לדעתי זה לא יצלח ליריב לוין הוא לא עשוי מהחומר הזה. אני מסתכל על יריב לוין כמישהו שמקים מחנה אך מעריך שזה לא יצלח. דווקא אלה שאמורים להיות במחנה שלו הם לא איתו כבר כולל כאלה ששמים שימני שאלה". ברדוגו מתח ביקורת על שר המשפטים ואמר: "לא עושים מהמלך כזה כשראש ממשלה נמצא בחוץ לארץ".