פגישה עם שקמה ברסלר באלפי דולרים? ראשי המחאה עונים לביקורת

יום לפני שראש הממשלה יערוך את ביקורו המדיני בארצות הברית, מתוכנן ערב גיוס תרומות של מחאת קפלן. במודעה שפורסמה הוצגו התמורות לתרומות וביניהם פגישה עם ברסלר וסיור מאחורי הקלעים | בארגוני המחאה מכחישים קשר למודעה: "לא על דעתנו"

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 14/09/23 18:06 כח באלול התשפג

פגישה עם שקמה ברסלר באלפי דולרים? ראשי המחאה עונים לביקורת
שקמה ברסלר | , צילום: Gili Yaari /Flash90

ביום ראשון הקרוב יצא ראש הממשלה נתניהו לביקור מדיני בארצות הברית. מי שמתכננים ללוות את ביקורו הם ארגוני המחאה נגד הממשלה שבעבר כבר התעמתו עם שרים במשלה בביקורים בחו"ל. ערב לפני המראתו של נתניהו, ייערך ערב התרמה של ארגוני המחאה.

בפרסום מקדים לאירוע פורסם "מחירון" התרומות הכולל אפשרויות למכתב ופגישות עם מנהיגת המחאה שיקמה ברסלר, דבר שגרר לתגובות נזעמות בארצות הברית. בארגונים הכחישו את מעורבותם בפרסום: "אינה קשורה למטה המאבק ולא על דעתנו"

ההזמנה לאירוע

ההזמנה לאירוע צילום: ללא

פגישה עם ברסלר? 20,000 דולר

"זהו גיוס כספים עבור כוח קפלן - הארגון היחיד שמפיק ומפעיל את ההפגנות השבועיות בקפלן, תל אביב" נכתב בהזמנה הרשמית. בפרוספקט המדובר פורסם גם שתרומה מינימלית למשתתפים תהיה על סך מאה דולר. בהמשך מצורפים עוד אפשרויות דוגמת מגן דמוקרטיה ב-250 דולר, מפגין VIP ב-1,000 דולר, סיור במאחורי הקלעים של המחאה תמורת 5,000 דולר ופגישה עם ברסלר ב-20,000 דולר.

"שקמה רסלר אינה שותפה לאירוע המדובר"

מטה המאבק "חופשי בארצנו" מסר ל-ynet בתגובה: "היוזמה לא מוכרת לנו, אינה קשורה למטה המאבק ולא על דעתנו. פרופ' שקמה ברסלר כלל לא צפויה לשהות בארה"ב בתקופת החגים וממילא היא אינה שותפה לאירוע המדובר".