הקמפיין של חגית משה נגד החרדים: "אם לא נצביע - נחנק"

סגנית ראש העיר ירושלים, חגית משה, השיקה את קמפיין הבחירות של מפלגת בציונות הדתית בעיר, והזהירה מפני היחלשות הציבור הסרוג: "עלול לאבד את הזכויות שלו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/09/23 15:36 כח באלול התשפג

הקמפיין של חגית משה נגד החרדים: "אם לא נצביע - נחנק"
"אם לא נצביע, נחנק", חגית משה, צילום: ארנון בוסאני

רשימת הציונות הדתית בירושלים השיקה היום (ה') את קמפיין הבחירות של המפלגה, שתוקף את החרדים בעיר. במודעת הקמפיין נכתב: "אם לא נצביע - נחנק. הציבור הדתי חייב להבין כי כל מושב דתי במועצה משפיע ישירות על החיים בעיר". בהמשך המודעה הזהירה המפלגה כי אם אחוזי ההצבעה בקרב הציבור הסרוג לא יהיו גבוהים: "נעוף מכל העיר כמו שעפנו מרמת אשכול ומהרובע".

חגית משה: "אם לא נצביע - נחנק"

סגנית ראש עיריית ירושלים ויו"ר "המפד"ל - הציונות הדתית בירושלים" חגית משה מסרה: "אנו נמצאים בנקודה קריטית שהיא הזדמנות יוצאת דופן להגדיל את ייצוג הציבור הדתי לאומי בהנהגה הירושלמית, הציבור הדתי לאומי בעיר חייב הנהגה חזקה, אחרת, הוא עלול להיעלם".

נודעת הקמפיין של חגית משה

מודעת הקמפיין של חגית משה. צילום: צילום מסך

בחודש שעבר: משה חתמה על איחוד מפלגות עם סמוטריץ'

כזכור, בחודש שעבר יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' חתם על הסכם איחוד מפלגות עם חגית משה, במסגרתו נקבע כי מפלגת הבית היהודי ומוסדותיה יתמזגו באופן מלא עם מפלגת הציונות הדתית. בנוסף נקבע כי תוגש בקשה לשינוי שמה של המפלגה לשם - "מפלגה דתית לאומית - הציונות הדתית", כשבראשה יעמוד סמוטריץ'. עוד נקבע כי המפלגה המאוחדת ונציגיה ברשויות המקומיות, ירוצו תחת אותיות 'טב' כבר מהבחירות המוניציפליות הקרובות.

סמוטריץ

סמוטריץ', צילום: Yonatan Sindel/Flash90

סמוטריץ' אמר לאחר החתימה כי איחוד כוחות זה הדבר הנכון עבור הציונות הדתית והימין: "אחרי יותר מדי שנים של פירוד, ואחרי שנים של כיפופי ידיים בדקה ה-90 הגיע הזמן לאחדות. המפלגה תמשיך להוביל ולהיות נדבך חשוב ומרכזי בממשלה הלאומית ובהנהגת המדינה".