אייכלר עונה לנתניהו: "אם לא זכות שומרי התורה ישראל מזמן הייתה מחוקה"

אחרי שראש הממשלה אמר כי "הקב"ה לא תמיד הגן עלינו, גם לא על אדמת אירופה ועל אדמת אוקראינה", חבר הכנסת של יהדות התורה תקף: "זה יותר ממאה שנה שאלוקי ישראל מציל את ארץ ישראל מיד אלילי הכוח, התרבות הרעה והתבוללות המשטר החילוני"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/09/23 22:07 כד באלול התשפג

אייכלר עונה לנתניהו: "אם לא זכות שומרי התורה ישראל מזמן הייתה מחוקה"
ישראל אייכלר, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הממשלה אישרה בישיבתה השבועית היום (א') החלטה המטילה על שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש, לגבש תוכנית פעולה לסיוע והקלת תנאי השהיה במעברי הגבול היבשתיים לנוסעים ישראלים לאומן. לצד ההחלטה, ראש הממשלה ביקש להעביר מסר לטסים ועורר סערה - כשגם חבר הכנסת אייכלר הגיב לדבריו.

אייכלר: "יותר ממאה שנה שאלוקי ישראל מציל את ארץ ישראל מיד אלילי הכוח"

נתניהו אמר כי "הקב"ה לא תמיד הגן עלינו, גם לא על אדמת אירופה ועל אדמת אוקראינה. יש להבין, במדינת ישראל כשנופלים טילים אזרחים נכנסים למקלטים ויש הגנות - שם או מקלטים ואין הגנות". חבר הכנסת ישראל אייכלר כתב בתגובה: "זה יותר ממאה שנה שאלוקי ישראל מציל את ארץ ישראל מיד אלילי הכוח, התרבות הרעה והתבוללות המשטר החילוני".

אומן, ארכיון

אומן, ארכיון | צילום: shutterstock

"הגרמנים נבלמו בניסי ניסים ולא בגלל הציונים"

"זה יותר ממאה שנה שאלוקי ישראל מציל את ארץ ישראל מיד אלילי הכוח, התרבות הרעה והתבוללות המשטר החילוני. הציונים והפרטיזנים לא מנעו שואה באירופה. הגרמנים נבלמו בדרך לכיבוש ארץ ישראל בניסי ניסים ולא בגלל הציונים", כתב אייכלר.

לדבריו, "הציונים התנכרו ליהודי הגולה. חלק מאנשי היודענראט שיתפו פעולה עם הנאצים. חלקם סחרו ומכרו את יהודי הגולה. ההנהגה הציונית בארץ סירבה והכשילה 'תכניות ההצלה'". לטענתו: "גם לאחר השואה, כל המהגרים היהודים בתפוצות העולם, חיים מאז בשלום ובשקט יחסי. רק בארץ ישראל נשפך דם יהודי כמים, מאז ועד הנה. סכנת השמדה גרעינית מאיימת על מדינת ישראל בלבד".

"בתוך הגטו העברי בארץ ישראל"

עוד המשיך וכתב: "לאחרונה התגלו חדלונם ושפלותם של אלילי הכוח והכזב ומחדלי הממשלה, במלחמת יום הכיפורים תשל"ד. ה'גנרלים' לשעבר 'המורדים' היום, מסיתים למלחמת דמים בתוך הגטו העברי בארץ ישראל. כשרואים מי היו הגנרלים, מבינים כי רק בניסי השם אלוקי ישראל אנו שורדים".