צפו "קראו למותי ומות רעייתי": נתניהו נגד ראשי המחאה

ראש הממשלה נתניהו תקף במהלך ישיבת הממשלה את מנהיגי המחאה והאשים את האופוזיציה בהתעלמות מההסתה נגדו: "אף אחד ממנהיגי האופוזיציה לא ראה לנכון לגנות את הדברים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/09/23 12:49 כד באלול התשפג

"קראו למותי ומות רעייתי": נתניהו נגד ראשי המחאה
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הבוקר (א') בפתח ישיבת הממשלה, קרא ראש הממשלה נתניהו להרגעת הרוחות והאשים את ראשי המחאה בהסתה חמורה: "אנחנו עושים מאמצים אדירים להרגעת הרוחות בניסיון להגעה להסכמה ציבורית רחבה בנושא הרפורמה המשפטית, לכן אני לא יכול לקבל את קריאות ההסתה שמגיעות מראשי הפגנות השמאל" אמר ראש הממשלה, וציין כי "פעילה מובילה בהפגנות השמאל מכנה שרי ממשלה 'נאצים'. פעיל בולט אחר כתב בטוויטר לשרה בממשלה 'את גרועה מהנאצים'".

"שתהיו בבית הקברות כבר בשנה הבאה"

בהמשך האשים נתניהו את ראשי האופוזיציה בהתעלמות מההסתה נגדו: "מפגינים במודיעין קראו למותי ומות רעייתי 'שתהיו בבית הקברות כבר בשנה הבאה'. עד עכשיו אף אחד ממנהיגי האופוזיציה לא ראה לנכון לגנות את הדברים החמורים האלו, אני קורא להם לעשות זאת".

שקמה ברסלר |

"מכנה שרי ממשלה נאצים". שקמה ברסלר , צילום: Gili Yaari /Flash90

נציין כי אחר שמובילת המחאה שקמה ברסלר התבטאה ואמרה כי "אסור לדבר עם נאצים - יהודים או לא יהודים" בעודה מתייחסת לממשלה, התנצלה ואמרה: "טעיתי בהתבטאות שלי. השתמשתי במילה שאין לה מקום בשיח. אני מצרה ומתנצלת על האמירה הזו. גם טעויות הן חלק מהחיים ומהמאבק שלנו על המדינה שלנו והעתיד שלנו. רק מי שלא עושה לא טועה. מתקנת וממשיכה".