מובילת המחאה מתנצלת: "מילה שאין לה מקום"

לאחר שהתבטאה ואמרה כי "אסור לדבר עם נאצים - יהודים או לא יהודים" בעודה מתייחסת לממשלה, מתנצלת מנהיגת המחאה שקמה ברסלר ואומרת: "אני מצרה ומתנצלת על האמירה הזו". נתניהו: "הסתה פרועה"

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 09/09/23 20:59 כג באלול התשפג

מובילת המחאה מתנצלת: "מילה שאין לה מקום"
שקמה ברסלר, מתנצלת | , צילום: Gili Yaari /Flash90

מנהיגת המחאה שקמה ברסלר התייחסה לממשלה כשערכה השוואה מסויימת בין מי מהשרים לבין המשטר הנאצי. במהלך כנס שנערך אתמול (ו') בנהלל, אמרה ברסלר כי "בשולחן של עשרה אנשים ונאצי אחד יושבים 11 נאצים. זה מה שמייצרים כשלא מעיפים החוצה את הפאשיסטים", ובהמשך הוסיפה בנוגע להצעות הפשרה ונסיונות הגישור של נשיא המדינה ואמרה: "אסור לדבר עם נאצים - יהודים או לא יהודים". היום מתנצלת ברסלר על דבריה.

"טעיתי אתמול בהתבטאות שלי" כתבה בטוויטר, "השתמשתי במילה שאין לה מקום בשיח. אני מצרה ומתנצלת על האמירה הזו". למרות ההתנצלות, הוסיפה ברסלר כי "גם טעויות הן חלק מהחיים ומהמאבק שלנו על המדינה שלנו והעתיד שלנו. רק מי שלא עושה לא טועה. מתקנת וממשיכה".

שקמה ברסלר, 12 מנדטים

שקמה ברסלר, אמירה קשה. צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

נתניהו: "הסתה פרועה"

מי שעוד התייחס לדברים הערב הוא ראש הממשלה נתניהו שגינה את דבריה וכתב: "אני מגנה בחריפות את דבריה של מובילת הפגנות השמאל, שקמה ברסלר, שהתייחסה לשרי הממשלה כאל 'נאצים'. האמירה השערורייתית הזאת היא גם זילות השואה, וגם הסתה פרועה לרצח שרי הממשלה ונבחרי ציבור. הזכות להפגין איננה הזכות להסית".